Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Mulla on neutraalia vaatetta reilusti vuoden aikana pikkuhiljaa jo ostettu vauvakuumeisena. Eipä tarvii niitä niin ostella enää niin säästyy isompiin hankintoihin. On oikeestaan 68 kokoon asti tarpeeksi kaikkea. :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20190117_111643.jpg
    IMG_20190117_111643.jpg
    552.7 KB · Katsottu: 35
Muokattu viimeksi:
Meillä on kaikki vaatteet edellisiltä, mutta kotiintulovaatteet oon kaikille ostanu omat jotka säilötään. Vaippoja saatiin ilmasiks pari isoa pakettia :grin
 
Jos tulee poika niin ihan kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä on valmiina, jos tyttö niin pääsee taas shoppailemaan :joyful:

Okei toppavaatteet ja tollaiset kausijutut olis väärään aikaan sopivia tulee kumpi vaan, kun toinen on talvi ja toinen ois kesävauva:dummy::dummy1:
 
Me ei pojan jälkeen uskallettu toivoa että voitaisiin vielä lapsi hankkia, joten ollaan pistetty melkeinpä kaikki jo eteenpäin.
Muutamia pieniä vaatteita pojalta tallessa, mutta aikalailla kaikki tarvii hankkia uudestaan.
Toisaalta ei haittaa yhtään ko vauva juttuja on aina ihana shoppailla:grin
 
Meillä on tytöltä vaatetta tallessa, mutta jos tulee poika, niin kaikki vaatteet hankittava lähestulkoon. Ihan pieniä vaatteita on neutraaleita. Tyttö jos tulee niin vähän vaan tarvii täydentää. Ulkovaatteetkin veikkaan mahtuvan kyllä, mitä on vielä tallessa, kun esikko on marraskuinen. Paitsi pojalle ostettava nekin, koska kyllä meidän ulkovaatteet on pinkkiä/violettia :grin
Tekisi mieli ostaa jo 56 ja 62 koon kietaisubodyja, mutta en taida vielä uskaltaa.
 
Tekis mieli jo hankkia tyttöjenvaatteita. Esikoinen on poika, joten pojalle kaikki löytyis, mutta olis niin ihanaa päästä ostamaan tytölle. Vielä en taida kuitenkaa viitsiä :D
 
Minäkin repsahdin kirpparilla käydessä... oli pari niin kivaa syysvauvalle käypästä bodia ja se minkä puuttumista edellisten kanssa harmittelin: imetyssuoja. Maksoi kokonaisen euron... Jospa näille käyttöä nyt tulis.
 
Mä oon ensikuussa menossa lastenvaatekutsuille. Ja mies sano heti että eikö ole vähän liian aikaista. :bored: Muttakun mää haluaisin päästä jo shoppailemaan. Olisi myös hyvät vaunualet.
 
Vaunuja kannattaa myös tsekata esim eBaystä, esim Saksasta saa hyviä ja paljon edullisemmin!

Mietinkin jossain vaiheessa, uskaltaisko ulkomailta tilata, kun valikoima on kuitenkin paljon laajempi. Ilmeisesti siis uskaltaa, kunhan vähän tutkii myyjän taustoja :)
Mietityttää myös, onko ne osattu suunnitella lumiseen talveen, mutta kyllähän sitä muuallakin lunta sataa..
 
Me ollaan ainakin oltu tosi tyytyväisiä vaunuvalintaamme. Saksasta tuli alle kahdessa viikossa ja pari vuotta olleet käytössä. Ominaisuudet ja mitat täsmäsi britaxin yhteen malliin mitä täältä Suomesta katsottiin, mutta hintaa jäi n.350€. Isot kääntyvät ilmakumirenkaat niin hyvin on päässyt kulkemaan lumellakin!
 
Mulla tarttui 2,5 eurolla kahdet todella hyväkuntoiset legginsit kirpparilta tänään mukaan. Ei malttanut olla ostamatta, kun niin hyvä löytö sattui. Muuten oli tosi kulunutta vaatetta nyt vaan myynnissä täällä. :scratch
 
En vielä uskalla tehdä hankintoja, varmaan vasta ru:n jälkeen. Esikoinen tulossa, joten oon myös ihan kujalla mitä pitää edes hankkia! :pompus:Mut ootan kyllä sitä aikaa, kun hankintoja saa oikeasti alkaa miettimään!:)
 
Mua taas harmittaa tavallaan kun kaikki on jo valmiina. Tekis niin mieli ostella kaikkee ihanaa.
 
En vielä uskalla tehdä hankintoja, varmaan vasta ru:n jälkeen. Esikoinen tulossa, joten oon myös ihan kujalla mitä pitää edes hankkia! :pompus:Mut ootan kyllä sitä aikaa, kun hankintoja saa oikeasti alkaa miettimään!:)

Sama täällä! Kauheasti tekis mieli jo ostaa ja tilailla kaikkea, mutta en uskalla vielä. 2 vuotta sitten vauvakuumeilun alkutaipaleella oli pakko ostaa familonin muumi makuupussi :oops:
 
Niin tekis täälläkin mieli jo shoppailla kovasti kaikkea, mutta yritän malttaa vielä mieleni :grin Odotan niin et pääsee tekemään jo vauvahankintoja, mutta samalla hirvittää et millä osaa hankkia kaiken tarpeellisen.
 
Me ollaan säästetty esikoisten vaatteet eli kaikki valmiina, oli sitte tyttö tai poika. :grin Eniten odotan tietoa sukupuolesta, minkä onneks saan tietää viimeistään viikolla 15, niin pääsee laittamaan loput eteenpäin. :)
 
Takaisin
Top