Olen ollut nyt 2 viikkoa sairiksella keuhkoputkentulehduksen takia. Nyt jo yskä hellittää, mutta kylkeen pistää ajoittain kovasti ja se rajoittaa istumista ja liikkumista. Lääkärin mukaan kylkivälilihas revähti kovasta yskimisestä.

Paras asento kylkikipuun on puoli-istuva tai sama kyljellään 6 tyynyä kainalon alla.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa ajan tappamiseksi. :) Aika vaan kuluu, vaikka tuntuu, ettei mitään tee. Olen katsellut elokuvan melkein joka päivä, lukenut vauvakirjoja ja nettiartikkeleita. Miettinyt sitä, jos nyt olisi tulossa toinen lapsi, niin yksi pyörisi jo jaloissa, eikä voisi näin vain olla ja löhötä.
Haluaisin käyttää aikani hyödyksi, mutta kivun takia en voi istua ja neuloa. Pesisin vaikka ikkunat mielummin kuin löhöisin. Mutta menee se aika näinkin. Ja toivottavasti menee kipu nopeasti ohi, kun ei ole enää koko ajan yskitä. Saikulla vielä ens ti asti ja sen jälkeen 3 viikkoa töitä jäljellä. Pahoin pelkään, että tämän löhöilyn seurauksena hajoo selkä sitten kun alkaa liikkua ja toimia enemmän.
Mä muuten katsoin kans keväällä Solsidanin kaikki tuotantokaudet läpi, kun makasin iltaisin pahoinvoivana sohvalla. :)
Nyt ei ole mitään sarjaa, mitä seurais.