Veikataan syntymäpäivää

Keskustelun 'Huhtikuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 19 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
  2. Nereid Tuttu foorumilla

11 päivää etuajassa on mun veikkaus. Eli viiminen päivä maaliskuuta :)
    Last edited: 6 elo 2019
  3. Sehri Tuttu foorumilla Huhtiäidit 2020 Elomammat 2017

Mä veikkaan että syntyy 13.4. eli laskettuna aikana, niinkuin edellinenkin. Esikoisen synnytys kylläkin käynnistettiin samana päivänä josta varmaan johtui tämä täsmällisyys:hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. siska Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Eka meni 10 pv yli lasketun, veikkaan et tästä 8 päivää yli lasketun :grin
  5. Nereid Tuttu foorumilla

Auts. Noi lasketun yli menevät päivät on varmaan aika ”tuskaa”
    Mul on kaikki tulleet yli viikon etuajassa.
    Tosin kaksoset syntyi 35+5 ja olivat kumpikin hetken keskolassa et ei se etuaikaisuuskaan aina herkkua ole.
  6. SusuPala Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Heinämammat 2017

Yli menee muutamalla päivällä!:whacky011 Esikko meni 6 pv yli..
  7. siska Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Jotenkin ne ekat muutamat päivät vielä meni, mut sit alkoi olla aika täynnä koko raskautta. Varainkin kun sai koko ajan olla vastaamassa "joko jo?" tyyppisiin kysymyksiin :rolleyes: Sit loppuu kohden alkoi iskeä tiheeseen outoja migreenejä ja ootti vaan käynnistyspäivää (ehti tosin alkaa sponttaanisti ennen sitä).
  8. Cassia Naimisissa foorumin kanssa Huhtiäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Esikoinen syntyi 17 päivää yli lasketun ajan, niin jospa tää menis vaan sen kaksi viikkoa yli :wink

Sanon siis 28.4.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Nereid Tuttu foorumilla

No ei kyl kuulosta kivalta. Tosin joudun parhaillaankin pidättelemään itseäni etten laita viestiä ystävälle jolla on laskettuun aikaan 2 vk että "jokojo?" :angel4
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Sehri Tuttu foorumilla Huhtiäidit 2020 Elomammat 2017

Mä oon kans harrastanut tota jokottelua, vaikka tiedän että on luultavasti aika turhauttavaa:angelic: En osaa hillitä itteäni:grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Hipsu83 Aloittelija Huhtiäidit 2020

Aika hankala veikata kun esikoinen meni 6pv yli mutta toinen tuli 2pv ennen.. Mutta veikkaan että menee 2pv yli :confused: ylimenevä aika on kyllä sama ku kello vaan jotenki pysähtyis ja koko ajan vaan stressaa ja odottaa :sorry:
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. twisted Rakastunut foorumiin

Laskettu on 18.4 mut veikkaan 11.4 kun miehen synttärit ja parhaan ystävän synttärit silloin :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. Karla Peruskäyttäjä

En ees tiedä laskettua aikaa, mutta heitänpä silti veikkauksen :p esikoinen syntyi tasan viikko ennen laskettua, toinen kaksi viikkoa ennen laskettua. Tällä kaavalla kolmas tulis varmaan myös vähän etukäteen :happy: 10.4. olis hyvä päivä, mun äidin syntymäpäivä :Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Mappe Tuttu foorumilla Kesämammat 2017

Eka syntyi kolme ja toka neljä päivää ennen laskettua aikaa, joten arvaan tämän syntyvän viisi päivää ennen :grin Viikolla 40 kuitenkin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Siiru Rakastunut foorumiin Huhtiäidit 2020 Lokamammat 2017

La:ta en vielä tiedä, mutta veikkaan että 18.4.
  16. Tiiell Aloittelija

Mullakin meni 10 päivää yli. Siks veikkaan että nytkin vähintään viikon.

Jaa tämä sivu