Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
11 päivää etuajassa on mun veikkaus. Eli viiminen päivä maaliskuuta :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä veikkaan että syntyy 13.4. eli laskettuna aikana, niinkuin edellinenkin. Esikoisen synnytys kylläkin käynnistettiin samana päivänä josta varmaan johtui tämä täsmällisyys:hilarious:
 
Eka meni 10 pv yli lasketun, veikkaan et tästä 8 päivää yli lasketun :grin
 
Eka meni 10 pv yli lasketun, veikkaan et tästä 8 päivää yli lasketun :grin

Auts. Noi lasketun yli menevät päivät on varmaan aika ”tuskaa”
Mul on kaikki tulleet yli viikon etuajassa.
Tosin kaksoset syntyi 35+5 ja olivat kumpikin hetken keskolassa et ei se etuaikaisuuskaan aina herkkua ole.
 
Yli menee muutamalla päivällä!:whacky011 Esikko meni 6 pv yli..
 
Auts. Noi lasketun yli menevät päivät on varmaan aika ”tuskaa”
Mul on kaikki tulleet yli viikon etuajassa.
Tosin kaksoset syntyi 35+5 ja olivat kumpikin hetken keskolassa et ei se etuaikaisuuskaan aina herkkua ole.

Jotenkin ne ekat muutamat päivät vielä meni, mut sit alkoi olla aika täynnä koko raskautta. Varainkin kun sai koko ajan olla vastaamassa "joko jo?" tyyppisiin kysymyksiin :rolleyes: Sit loppuu kohden alkoi iskeä tiheeseen outoja migreenejä ja ootti vaan käynnistyspäivää (ehti tosin alkaa sponttaanisti ennen sitä).
 
Esikoinen syntyi 17 päivää yli lasketun ajan, niin jospa tää menis vaan sen kaksi viikkoa yli :wink

Sanon siis 28.4.
 
Jotenkin ne ekat muutamat päivät vielä meni, mut sit alkoi olla aika täynnä koko raskautta. Varainkin kun sai koko ajan olla vastaamassa "joko jo?" tyyppisiin kysymyksiin :rolleyes: Sit loppuu kohden alkoi iskeä tiheeseen outoja migreenejä ja ootti vaan käynnistyspäivää (ehti tosin alkaa sponttaanisti ennen sitä).

No ei kyl kuulosta kivalta. Tosin joudun parhaillaankin pidättelemään itseäni etten laita viestiä ystävälle jolla on laskettuun aikaan 2 vk että "jokojo?" :angel4
 
Mä oon kans harrastanut tota jokottelua, vaikka tiedän että on luultavasti aika turhauttavaa:angelic: En osaa hillitä itteäni:grin
 
Aika hankala veikata kun esikoinen meni 6pv yli mutta toinen tuli 2pv ennen.. Mutta veikkaan että menee 2pv yli :confused: ylimenevä aika on kyllä sama ku kello vaan jotenki pysähtyis ja koko ajan vaan stressaa ja odottaa :sorry:
 
En ees tiedä laskettua aikaa, mutta heitänpä silti veikkauksen :p esikoinen syntyi tasan viikko ennen laskettua, toinen kaksi viikkoa ennen laskettua. Tällä kaavalla kolmas tulis varmaan myös vähän etukäteen :happy: 10.4. olis hyvä päivä, mun äidin syntymäpäivä :Heartbigred
 
Eka syntyi kolme ja toka neljä päivää ennen laskettua aikaa, joten arvaan tämän syntyvän viisi päivää ennen :grin Viikolla 40 kuitenkin.
 
La:ta en vielä tiedä, mutta veikkaan että 18.4.
 
Koska mulle tehdään sektio niin se tehdään viikkoa aiemmin ja kun tietää KYSin leikkauspäivät niin veikkaan vahvasti, että huhtikuinen syntyy 16.4.

Tämä siis jos LA on se mitä nyt oletan sen olevan.
 
Tän hetkinen laskettu aika on 20.4. ja esikoinen tulossa joten ei vertailukohtaa. Toivoisin että syntyis 20.4. Tai 14.4. Koska ne olis hienoja päiviä :D Veikkaan että 20.4. Tai 24.4.
 
Ensimmäinen kun on niin ei ole mihin verrata, mutta itse ja läheiset ollaan kaikki oltu aika yliaikaisia, en sitten tiiä antaako se mitään osviittaa:happy:
Laskettu aika on 1.4 niin veikkaisin, että ei synny ennen 5.4 !
 
Veikkaan, että 12.4. Esikoinen syntyi pari viikkoa etuajassa. Ehkä nytkin käy niin.
 
Takaisin
Top