Vauvojen taidot

Heippa elokuun salaisen ryhmän porukka!

Lensin ryhmästä liian alhaisen aktiivisuuden vuoksi, joten tulin tänne vielä kiittämään kuluneen liki parin vuoden vertaistuesta! :) Takaisin pääsis kirjottelemalla tänne sen kymmenen viestiä kuussa, mut en viitti alkaa yksinpuheleen. Vähän harmittaa, ettei yhtään huomioitu, onko ollut aktiivinen ja oikeesti asiaa puhunut sekä keskusteluja avannut ryhmän olemassaolon aikana. Eikä mitään ennakkovaroitusta tai muistutusta. No oma vika toki. Välillä elämäntilanne on vaan se, ettei ihan tyhjänpäiväsiä viitti tulla kirjotteleen vaan saadakseen viestiluvun täyteen...
Tärkee yhteisö joka tapauksessa ollut, kun ei kaveripiirissäkään juuri kellään lapsia ole ollut/raskautta kokenut. Meidän neiti täytti nyt jo vuoden. :) Hyviä ekoja synttäreitä kaikille pikkusille ja äideille ja hyvää jatkoa!

Ps. Välittäskö joku tän viestin salaiseen ryhmään, joka huomaa. :)
 
Last edited by a moderator:
Joo, huomasin että putosit pois Suzanna. Mä oon samaa mieltä Marmorittaren kanssa, yritä silti puhua ittes vielä läpi. Oot tosiaan sieltä alusta asti ollut mukana niin kyllä me sut takasin halutaan. Eihän siinä kauaa mee että saa sen 10. Meet vaan tonne muutamaan aiheeseen kirjottaan jotain ja kohta sinne joku muukin kirjottaa. Vrsinkin jos kysyt jotain niin saat vastauksia ja voit taas itse vastata.
Avaapa vaikka ketju 1v.-synttäreille ja kerro vähän millaset teillä oli.
 
on tosi harmi, ettei siinä rajassa ole yhtään toleranssia... Hyvää ykkössynttäriä, täällä vasta suunnitellaan. (eikä nyt sitäkän, kun ollaan maalla lomalla)
 
Kiitos ihanat! Mä taidan nyt pudottautua porukasta. Ehkä taas "tapaamme"! Hyvää kesää! :)
 
Takaisin
Top