Triina, Et ole yksin. En ole itkenyt yhdessäkään rokotustilanteessa, vaan jutustellut vauvalle (toivottavasti) rauhoittavasti, pitänyt hellästi käsistä kiinni ja tyynnytellyt jälkeen päin. Itseasiassa en ole tainnut kertaakaan itkeä, kun vauvani itkee, mutta olen useasti tippa linssissä katsellut, kun hän juttelee, kääntyy tai nauraa. En vain jotenkin reagoi itkuun itkulla, vaan alan laulaa tai tekemään mitä vain harhauttaakseni vauvaa. Monesti olen tippa linssissä sitten jälkeen päin.
Ja olen itsekin miettinyt, että mikähän minussa on vialla, olenko kylmä tai välinpitämätön. Mutta en usko, koska pakahdun rakkaudesta tuota pikkunyyttiä kohtaan. :) En siis usko, että sinunkaan reaktiossasi on mitään "vikaa" tai outoa. Ihmiset reagoivat eri tavalla. :)
Ja olen itsekin miettinyt, että mikähän minussa on vialla, olenko kylmä tai välinpitämätön. Mutta en usko, koska pakahdun rakkaudesta tuota pikkunyyttiä kohtaan. :) En siis usko, että sinunkaan reaktiossasi on mitään "vikaa" tai outoa. Ihmiset reagoivat eri tavalla. :)