Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Juuri ja juuri päästiin 5 kilon yli 2 kk:n neuvolassa, ikää neitillä on jo 2 kk ja 6 päivää. Viime viikon "synttäreillä" ei taidettu olla vielä 5 kiloa siis.
Ristiäisten vuoksi oltiin tällä viikolla liikkeellä, tänään otettiin se eka rota-rokote. Ihan tyytyväisenä nieleskeli, mitä tarjottiin. Saapa nähdä, mitä masulle tästä tapahtuu. Meidän kakat on nykyisin hermeettisen kokoisia liejukasoja, ja vaatteet todellakin menee siitä hyvästä vaihtoon :)!
pituus 58,8 (51 cm) +0,15 keskiarvoon
paino 5060 (3295 g) -8% keskiarvoon
päänympärys 38,6 (33,8) jatkaa sirolla mitalla, joka syntymästä asti
Mä olin ihan varma, että painoa olisi tullut enemmän, mutta niin se vaan menee tasaisella omalla käyrällä tämä tyttö. Pikkuisen pidempi ja jonkin verran kevyempi, kuin keskiarvot näyttää.
tyttö 9w4d
Ristiäisten vuoksi oltiin tällä viikolla liikkeellä, tänään otettiin se eka rota-rokote. Ihan tyytyväisenä nieleskeli, mitä tarjottiin. Saapa nähdä, mitä masulle tästä tapahtuu. Meidän kakat on nykyisin hermeettisen kokoisia liejukasoja, ja vaatteet todellakin menee siitä hyvästä vaihtoon :)!
pituus 58,8 (51 cm) +0,15 keskiarvoon
paino 5060 (3295 g) -8% keskiarvoon
päänympärys 38,6 (33,8) jatkaa sirolla mitalla, joka syntymästä asti
Mä olin ihan varma, että painoa olisi tullut enemmän, mutta niin se vaan menee tasaisella omalla käyrällä tämä tyttö. Pikkuisen pidempi ja jonkin verran kevyempi, kuin keskiarvot näyttää.
tyttö 9w4d