Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä meinaan ottaa 1v rokotukset kahdessa erässä. Eka otetaan 2 ja sit haetaan se kolmas (olikohan mpr) myöhemmin. Näin toimittiin myös kolmannen lapsen kohdalla. En tahtonut että rokotetaan kerralla molemmat reidet ja yks käsi, joten haettiin siksi se mpr myöhemmin. Mutta mä toki oon muutenki vähä extraylisuojeleva äiti
10kk neuvola: 9110g ja 75cm. Pitkä ja hoikka, toimelias tyttö. Meillä ryömitään ja noustaan seisomaan, sekä otetaan muutamia askelia tukea vasten. Konttaaminen on vähän niin ja näin, mieluummin ryömii. Siitä neuvolatäti vähän mainitsikin, että olisi hyvä jos lapsi oppisi tuon konttauksen, eikä vielä kävelyä. Hb mitattiin ja se oli 118, eli hyvä.
Täh? Itelläni molemmat pojat jättäneet konttaamiset väliin eli ryömimisestä siirrytty kävelyharjoituksiin eikä kukaan ole siitä sanonut mitään. Joten miksi olisi hyvä oppia konttaus välissä? Eikö nuo muksut ny saa jalat allensa ennemmin tai myöhemmin, oli tyyli mikä tahansa.