pikkumyy-88
Vauhtiin päässyt keskustelija
Käytiin maanantaina extra-käynnillä neuvolassa..olen nimittäin pitkään katsonut että pojan kielessä on musta roska. Sitten sunnuntaina rupesin ottamaan sitä irti, muta tajusin että se on kielessä kiinni. Pojan mummo sanoi myös valkoisen peitteen kielen päällä olevan sammasta. Soitin ma neuvolaan ja sanoivat että käydä näyttämässä sitä (sammas voi kuulemma olla tummaakin). Minähän olin vaan ajatellut että se valkoinen on maitoa ja se musta on joku roska :D
Nyt sitten puolukalla koitan puhdistaa pojan kieltä päivittäin ohjeiden mukaan. Ei ole ainakaan vielä hävinnyt ja mietinki että milloin se mahdollisesti häviää, jos häviää sillä puolukalla? Tietääkö kukaan? Onneksi ei ole kipeä ja poika pystyy syömään!! Ja onneksi mulla ei sitä taida olla nänneissä kun niihinkään ei satu..
Nyt sitten puolukalla koitan puhdistaa pojan kieltä päivittäin ohjeiden mukaan. Ei ole ainakaan vielä hävinnyt ja mietinki että milloin se mahdollisesti häviää, jos häviää sillä puolukalla? Tietääkö kukaan? Onneksi ei ole kipeä ja poika pystyy syömään!! Ja onneksi mulla ei sitä taida olla nänneissä kun niihinkään ei satu..