Vauvojen kasvu.

Meillä ei katottu ku pakolliset eli mitat, korvat, silmät, hampaat ja sit se katto varpaatki? Tosiaan ukko huusi koko ajan ku se ei tykkää että vieraat ihmiset tulee sen iholle, saati että puhuu sille ni eipä siinä paljo tilaisuutta ollu muuhun. Mitään esitäytettyjä kaavakkeita ei ollu eikä mitään täytelty. Hitsi ku meidän napero on lyhyt teidän taaperoihin verrattuna. Alan epäillä että mun hommaamat 92cm talvikamppeet jää käyttämättä ja hankittava sitteki 86cm tilalle..
 
1,5v-neuvola takana. Pituutta 82,3 cm ja painoa 9,23 kiloa. Hyvin tasaisesti kasvanu hoikkien poikien käyrällä, joten normaali seuranta jatkuu. Ei tykänny meidänkään jätkä oikein tutkimuksesta, mutta äkkiä unohtui kun oli niin kivoja heppaleluja, joilla sai leikkiä. Valikoi itselleen vielä heppatarrankin neuvolakorttiin. Mikä lie ravimies tulossa :grin
 
Muokattu viimeksi:
Jimi on kyllä kasvanut aivan huimasti! Opettelee jo kirjaimia: tunnistaa s-, k-, p-, n-, e-, u-, o- a-, b- ja t-kirjaimen ja bongailee niitä milloin mistäkin, enimmäkseen Lidlin mainoksesta :grin Ja pesee hampaatkin nykyään itse. Osaa myös sanoa "itse"!!! Voi minun isoa vauvaa :)
 
Takaisin
Top