Meillä 4kk neuvolassa lääkäri laitto tytön pöydälle ja kysy oonko jo kokeillu istuttaa
Hirveesti punkee istumaan sitterissä, sylissä, vaunuissa ja turvakaukalossa :) Ei taho olla enää vauva :) ❤ oon välillä pieniä hetkiä istuttanu mutten kauaa. Ei toi pysy enää alollaa muuta ku jos sen kans kävelee. Nii ja nukkuessa (onneks) :)
Tulee isäänsä; rauhaton sielu, pakko olla kokoajan tekemistä tai menossa :)
Joo, tuskailin :) saas nähä mikä päivä herra narskauttaa tissistä... Sitä odotellessa! Mut ilmeisesti imetys voi kuitenkin jatkua, kun tulee hampaita!? Monethan imettää ties kuin pitkään. Miten vauva koulutetaan olemaan purematta? Vai pitääkö vaan kestää ja kostoksi pureskella kaverin varpaita samalla...(?)
Voi imettää tottakai! Mä oon aina yrittänyt vaan olla noteeraamatta sitä puraisua. Kun isompi vauvahan saattaa oppia, että kun vähän järskäyttää niin äiti pomppaa. Roosa itseasiassa jo puree välillä ikenillä, yleensä imetyksen lopuksi. Sekin käy kipeetä mutta oon huomannu, että se hymyilee jos minä älähdän Onko lapseni tuhma?
Eli hammasta purraan sit itekin, ettei toinen liikoja innostu. Kyllähän tuo on kans monta viikkoa jo ikenillä pureskellu tissiä, joten oon siihen jo tottunu enkä enää siihen reagoi :) joten kaippa se yks piskuruinen hamppi siinä menee sivussa.
Meillä se on menny ohi noin. En tiedä sit miten toimia jos tyyliin palanen irtoo nännin päästä ja äiti saa imetyskammon lopuniäksi ja lapsesta kasvaa kannibaali.
Minä oon kiljahellu, ei oo auttanu. Kaks kertaa tullu mustelma nännipihaan ja sitten muuten vaan on pureskeltu. Ei oo ees hampaita läpi, mut hyvin kirpasee kun kulmahampaalla rouskasee
No tuskinpa tuohonkaan yhtä oikeeta konstia löytyy. Purevat jos tahtovat. Mun mielestä kyllä se sattuu enämmän jos imasee nännin vierestä. Eli siis kovalla vauhdilla tulee siihen rinnalle enkä kerkeä itse tarjota rintaa kun yks jo syöksyy ajakkana siihen ja siitä ohuesta ihosta kun imasee kaikella voimallaan mitä poskista ja leukaperistä lähtee niin uijui sillon tuntuu epämukavalta :/