Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

:Heartbigred
Vikat neljä yötä nukahdettu klo 22-24. Nyt on pimu jo unessa. Herää syömään viiden-kuuden tunnin päästä ja olo on jo hyvin levännyt. Sitten syöttö puoliksi unissa ja unta jatketaan klo 8-9 saakka, jolloin aikuiset nousee ylös ja yleensä vauvakin et saatais pidettyä tää rytmi.

Ja täällä myös hymyt voivat välillä keskeyttää syötön hetkeksi. Äidin ihana sikkurasilmä!

Meillä ei koskaan hymyillä syödessä. Pöh.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mitenhän sais pötkylän viihtymään liinassa. Nyt jo saan sen sinne ilman huutoa, mut aika pian siellä alkaa ähinä ja venkoilu ja hetken päästä huuto. Ehkä mulla on tässäkin väärä ajoitus.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Miulla viihtyy vasta ku mennään ovesta ulos. Totutellaan kauppareissuilla ja pihalla ni unohtaa huutaa niinku sisällä. Lisäks suostuu vaan pystyyn ja sammakkoasentoon (mikä tietty onkin paras, kehtoa ei suositella 6vko jälkeen ja jalat sais olla auki heti ku aukee). Jos pitäis olla jalat supussa ei toivoakaan. Pitkään ei viihdy mut yritän just kauppaan, neuvolaan jne liinassa ni unohtaa mielipahan. Pitää vaan nähdä ympärilleen et vähän saa päätä tukea käsivarrella ku liinaa ei saa vetää niskan tueksi tai tulee siitäkin huuto.

Vaunuissa ei viihdy liikkeessä lainkaan et liinan kans sentää pääsee johonkin. :) Niin ja harjoitellaan lyhyitä aikoja kerrallaan.

Täytyypä treenailla meidänkin. Toi pään peittäminen taitaa olla meilläkin se pahin kitinän aiheuttaja.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Hannastiina12 meilläkin on jäppinen/jäpiskä :) lauantaina poika saa sit nimen 8)

Meillä on manducan reppu, eka kokemus isin kanssa oli itkuinen. Mutta isi tuntui myös hermoilevan...
Ite koitin kotosalla hetken niin kyllä meillä hyvin sujui 8)

Meillä Manduca ei valitettavasti toimi sisällä, sen kanssa on lähdettävä kävelemään. Tylsää, kokeilin nimittäin tänään siivota kotona tyttö repussa. Ei onnistunut.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä en oikein liinan kanssa kykene tekemään mitään kun pelkään että pää heiluu liikaa. Kaikki ojentelut ja kyykistelyt hirvittää. Tää ei kyllä kauaa pysy pää liinan sisällä ja tuen sitä kädellä. Manduca ois varmaan kyl tukevampi.

Mä laitan ruuan, imuroin, imetän, syön itse ja käyn jopa vessassa vauva manducassa. Tiedän aika ällöä, mutta en jaksa sen takia huudattaa vauvaa ja saatan käydä monta kertaa tunnissakin ni koko aika sais venkslata. Tämä siis huonoimpina päivinä. Hyvinä päivinä viihtyy onneksi hyvin sitterissä tai matolla.

1,5 tuntia huutoa niin ku päätä olis leikattu irti. Sit nukahti omaan sänkyynsä mahalleen. Oon ihan poikki ku poika rimpuili ihan tosissaan sylissä ja mikään ei kelvannut.. Tänään meillä on siis ollut tosi itkun täyteinen päivä. :crybaby2

Nyt se sit taas havahtu hereille. Onneks mies suostu alkaa hyssyttelee poikaa et saan ees iltapalan syötyä. Alkaa tuntuu et meil on "kiva" yö tiedossa.

Me oltiin monta tuntia kaverin pojan synttäreillä. Kakkavaipat vaihdettiin pari kertaa ja parit unet otettiin, kiva päivä. Kuumuus pakotti meidät ulos ja tyttö viihtyi kun sai sukkikset pois ja tuulenvire hiukan viilensi.

Edellispäivänä poika oli hereillä tosi paljon, tänään ei sitten juuri ollenkaan. Kummasti sitä unta riittää niin et nyt on yöunilla ollut 21:30- ja nyt puol 3 heräs syömään. Ei siis niin hyvää pätkää kuin viime yönä mutta riittävä. Laitoin just takas tonne vaunukuoppaan ja jotain sieltä nyt kuuluu mut tuntuis silti nukahtavan uudelleen. Täällä saunakammarissa on TÖRKEEN KUUMA!!! Et ei olis ihme jos ei nukkuis.....

Mä laitoin vauvan illalla kuumuudesta huolimatta unipussiin, ja huih, nukkui niin että söi vain kerran yön aikana!!! Kokeilen ehdottomasti ens yönäkin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläkin nukutaan lämpimässä huomattavasti paremmin! Mutta elä lyyti pelkää, suomen kesä on lyhyt, kohta teiänkin vauva nukkuu taas :)

Takaisin