Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

Meillä myös olleet parisen viikkoa disflatylit. 2 kertaa päivässä ollaan annettu kymmenkunta tippaa. En tiiä onko auttanut, mutta ei oo tullut pahemmaksikaan. Piereskelyiltoja ja-öitä on silti ajoittain edelleen. Mun ruisleivän syöminen näyttäisi vauvan ilmavaivoja lisäävän. Sen oon koittanut jättää pois ja nyt jännityksellä odotellaan, onko sillä vaikutusta. Maitotuotteita koitan myös käyttää kohtuullisesti ja pitkin päivää eikä enää yhtä iltapainotteisesti kuin aiemmin tai jättimääriä.

Meillä alkaa pampers 2:sta päästä selkäkakat lähes joka kerta, ollaan nyt siirtymässä kolmosiin. Paino ja pituus otettu viimeks puoltoista viikkoo sitten, joten niistä ei nyt tietoa.

Meillä käytetään vielä ykkösiä, tais olla liberon. Pojalla painoa eilen neuvolassa muistaakseni 2880g.

Joo korjaus 3880g :)

Muokattu viimeksi:
Tyttö on nukkunu melkeen koko päivän. Illalla laitoin 22 aikaan nukkumaan ja sen jälkeen ei oo kertaakaan ollu yli tuntia hereillä. Taitaa se rota väsyttää aika tehokkaasti. Muutaman kerran oon imettäny niin ettei tyttö oo edes raottanu silmiään kun muuten olis jääny ruokailut tältä päivältä aika vähiin. Saa nähä kauanko tää uniputki jatkuu vai valvotaanko me tää tuleva yö...

Oisko Lucy kuitenkin lähemmäs 4 kiloa?! Meilläkin on tänään ollut unipäivä. Päivällä poju nukkui 4,5h :o siinä oli vielä lääkärikäynti välissä milloin siis heräs tietty mut nukahti uudelleen... Ilta mennyt torkkuessa itkujen välissä :( aamullakin nukahti lattialle kesken "leikkihetken"... Toivottavasti ei valvo yöllä :o

Täällä mennyt ilta tosi hyvin ja levollisesti isovanhempien seurassa :). Ihanaa kun eilinen oli taas hurja huutopäivä. Ja keksis noi isovanhemmatki vihdoin nimitykset itselleen eli isän puolelta mamma ja pappa.

Mun vanhemmat on vaari ja mummis :D Äiti oli tarkka siitä ettei haluu vielä viiskymppisenä olla mummo tai mummi vaan mummis koska se on nuorekkaampi!

Mun isä on äijä :grin Mut ei äijä voi muuta ollakaan. Onpas sulla hymis nuori äiti. Täällä mummi ja äijä kuuskymmpisiä, mamma yli 65 ja pappa liki 70.

No mä oon vanhempieni esikoinen ja tyttö on mun esikoinen niin eipä ne mun vanhemmat oo vielä kauheen vanhaks ehtiny :)

Juu ja kaikki ei tehtaile lapsia niin vanhana kuin me :). Ja mun vanhemmille tää on jo vaikka kuin mones lapsenlapsi.

Meil on hymykuoppa kans toi et mun äiti haluu olla mummi ku se ei oo niin vanhan kuulonen ku mummo. :) Meilki poika on ensimmäinen lapsenlapsi molemmille puolille ja se on kai aiheuttanut jonkinlaista ikäkriisiä. :)

Olen mäkin esikoinen, ja tyttö on mun esikoinen. Ollaan vaan tehty lapset yli kolmekymppisinä, joten mun äiti on jo 62. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on kans mummu ja vaari jo eläkkeellä. Mun vanhemmat siis. Mun isä on 62 ja äiti 66. Miehen vanhemmat on vielä työelämässä, pappa ja isoäiti molemmat 56v. Miehen vanhemmat on eronneet ja musta on ihanaa että meillä on "Pappala", perinteisen mummolan sijaan :)

Olen mäkin esikoinen, ja tyttö on mun esikoinen. Ollaan vaan tehty lapset yli kolmekymppisinä, joten mun äiti on jo 62. :)

Niin se riippuu mihin aikaan sen tehtailun aloittaa/miten onnistuu saamaan lapsia sekä oma äiti että itse. :)

Totta. :)

Onko muuten kenenkään muun vauvan kasvot kutisseet? Meidän tyttö välillä hankaa naamaa sänkyyn tai syliin, selvästi kutiaa. :(

Mä lopetin kans tänään Cuplatonin käytön ku aamulla poika huus ruuan yhteydessä niin et meinas tukehtuu ja äänikin lähti. Cuplatonin lopetuksen jälkeen on vähemmän itkeskellyt, vaikka itkee vieläkin masukipu mut vähemmän ku Cuplatonin kanssa

Meilläkin nyt poika jaksanut seurustella, syödä ja nukkua ku masuun ei vissiin satu niin paljoa. En kyl meinaa kokeilla edes mitään korvaavaa Cuplatonille. Nyt mennää tää noin 1,5kk näin ja kestetään huudot.

Takaisin