Huh, Lucy, reikä sydämessä varmaan säikäyttää! Mutta ne umpeutuvat tosiaan hyvin, voi olla että nopeamminkin kuin parissa vupdessa.
Me vaunuiltiin synnäriltä kotiin kaksipäiväisen kanssa. Oli lämmintä ja matka suht lyhyt. Mulle se oli rasittavampaa kuin vauvalle, joka veti sikeitä...
Ulkoillessa vauvalla on pitkähihainen body, sukallisten puolipotkarien päällä villapolvisukat ja kylmällä villahousut ja villanuttu. Lisäksi kannan mukana hirveää läjää ylimääräisiä vaatteita, mutta niitä ei ole tarvittu kun tällä on aika herkästi hiki päässä. Makuupussi on joka tapauksessa niin lämmin, että siihen saa vauvan hyvään kapaloon jos sää äkkiä kylmenee. Ja kantoliinassa tuntuu tulevan helposti hiki viileälläkin säällä, kun kantajan ruumiinlämpö lämmittää.
Kohta lähdetään tunnustamaan isyyttä ja vauvan ekalle ratikka-ajelulle. Luulen että bebe saa mennä liinaan sisävaatteissaan, ulkona kuitenkin yli 20 astetta.
Sitteri saadaan tänään! Ei mitään hajua millainen tuki siinä on selälle. Olin luullut että joka tapauksessa pitäisi vielä lykätä sitterin käyttöä, mutta kuulostaa ihan järkeenkäyvältä, että jämäkässä sitterissä voi pienikin välillä oleilla.