Vauvelit kasvaa <3

Ccix tuttu tunne noi ruuhka vuodet:wink hienoa että siellä kaikki mallikkaasti!
Voih kohta tosiaan joulukuu ja Sanni on 2v:eek: miten se aika kiitääkään:/
 
Joo, äippä! Aika menee kyllä ihan huomaamatta. Esikoinenkin täytti maanantaina 3 vuotta ja justhan me kotiuduttiin synnäriltä.

Tekis mieli palkkaa joku assari tän arjen pyörittämiseen :D :D
 
Ccix, teillä hieman isompi kaveri ku meillä. Painoa taitaa meidän pikkupojalla 1v10kk olla vasta jotain 11kg, alle 12 ainakin. Vanhempiinsa tullut, valitettavasti :)

Ja ruuhkavuodet todellakin.
 
Tytsy... mua lähinnä huvittaa toi tytön paino. Ei toki oo mitenkään lihava, mut sanotaanko vanttera. 16kg kuulostaa vaan paljolta 2-vuotiaalle. Toki molemmat lapset ovat ikäisikseen suurikokoisia, itsekin olen aika pitkä.
 
Meillä oli tänään joulukuisen 2 v neuvola. 83,5 (78,8) cm ja 13 (10,5) kg. Suluissa 1,5 v mitat. Niin se tirriäinen kasvaa :happy: mistään ei tullut sanomista että hyvin menee ilmeisestikin. Ehdotti pottailuun rohkaisuksi tarrasysteemiä. Täytynee tutustua aiheeseen.
 
Terveisiä 2v neuvolasta... Mitat olivat 87.6cm ja 12.7 kg. Pituus oli viimekertaiseen verrattuna liian vähän (84.5cm 1.5v) mut sanoi että voi olla viimeks tullu huonompi mittaus jos ei oo oikein pysynyt paikoillaan (juurikin näin oli), että ehkä on kuitenkin ihan okei. Painoa oli puolisen kiloa tullu. Mun mielestä ainakin yks vaatekoko tässä välissä jääny pois että varmaan tosiaankin ollut mittavirhe viimeksi. Pitää kuitenkin tarkkailla tätä asiaa tässä... Nyt ainakin antoi niin hienosti mitata. Makoili vaan ja lallatteli. Täti nauroi että harvemmin 2-vuotiaan näin hyvin saa mitattua :D
Muuten oli kaikki hyvin mut toi puhe kun ei vieläkään luista ni pitää soittaa 2.5v ja jos ei edelleenkään tuu lauseita niin sitten varataan aika puheterapiaan. Meillä ei pottailla, kun jaksetaan istua siinä tasan 10 sekuntia... Vaikka mitä ollaan koitettu. Telkkaria ei sentään oo katsottu potalla... :D se vois olla kyllä hyvä paikallaan pitäjä...
 
Takaisin
Top