Vauvavakuutus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkä ikäinen sä Fii olet? Mä oon 32 ja saatiin Lähitapiolasta tarjous 492,- ja meilläkin tosiaan kaikki vakuutukset Tapiolassa miehen yrityksen vakuutuksista lähtien. Ja tuttu vakuutusmyyjäkin. Siksi sapettaa niin vietävästi...
Oon 34. Nyt jäin miettimään että oliko tossa meiän tarjouksessa se varausmaksu noin 80€ mukana eli jatkossa vuosimaksu olis sen verran vähemmän... tosi sekavasti oli ainakin laitettu jos niin oli, kun tarjouksella puhuttiin vaan summasta 546€ ja mun mielestä siinä oli nimenomaan että vuosimaksu.

Kävinpä tossa Tapiolan omilla sivuilla tarkastamassa asioita niin siellä se vauvan vakuutus jo komeili! :) Paperit taitaa tulla huomenna.... Varausmaksun lasku näkyi myös 73,95,- ja voimassa siis laskettuun päivään.

Mistä vakuutusyhtiöstä saisi vauvavakuutuksen ennen rakenneultraa ja ilman että tarvitsee siirtää kotivakuutus? Meillä hyvä kotivakuutus Pohjolassa, jota ei haluttaisi siirtää, mutta vauvavakuutus olisi hyvä saada jo ennen rakennetta...

Lähitapiolasta saa ennen rakenneultraa mut nyt en oo ihan varma saako ilman kotivakuutusta. Kauheen kallis se oli mut nyt maksettiin 100e ja vakuutus on voimassa vauvan syntymään asti. Katotaan sit kuinka paljon maksaa jatkossa vuodessa.

Lähitapiolasta saa ennen rakenneultraa mut nyt en oo ihan varma saako ilman kotivakuutusta. Kauheen kallis se oli mut nyt maksettiin 100e ja vakuutus on voimassa vauvan syntymään asti. Katotaan sit kuinka paljon maksaa jatkossa vuodessa.
Mitä toi tarkoittaa että vakuutus on voimassa syntymään? Tuleeko sen jälkeen jokin vakuutukseton karenssiaika? Entä kattaako toi 100e syntymättömän vakuutus mahdolliset rakenneultrassa todetut sairaudet?

Eiku siis lasku on sen 100e ja voimassa syntymään asti. sen jälkeen alkaa juoksee perus vakuutusmaksu. Huonosti selitin :D

Ifistä sai ennen rakenneultraa eikä vaadi kotivakuutusta :) 157€ oli hintaa ja on voimassa 2kk ikään asti mihin mennessä täytyy ilmoittaa lapsen sotu ja nimi jolloin vakuutus muuttuu käsittääkseni lapsivakuutukseksi jos en nyt ihan väärin muista :)

LähiTapiola on kans mun mielest voimas 2kk(vai kolme) ikään.... Ainakin sinne pitää kans ilmottaa siihen mennessä lapsen tiedot ja sit muuttuu lapsivakuutukseksi!

Onko kellään ajatuksia tai kokemuksia vauvan/sikiön matkustajavakuutuksesta?

Meillä on vauvalle vakuutus jo Pohjolassa, mut jostain luin et mun matkavakuutus ei korvais vauvan/sikiön asioita vaan tarvitaan masuasukille oma matkustusvakuutus...

Onko kellään ajatuksia tai kokemuksia vauvan/sikiön matkustajavakuutuksesta?

Meillä on vauvalle vakuutus jo Pohjolassa, mut jostain luin et mun matkavakuutus ei korvais vauvan/sikiön asioita vaan tarvitaan masuasukille oma matkustusvakuutus...

Mullakin on vauvavakuutus Pohjolassa ja samoin itselleni matkavakuutus. Kun kysyin tuosta vauvan matkavakuutuksesta, niin mulle kyllä vastasivat, että mun matkavakuutus kattaa myös vauvan. Tuuthan kertomaan, jos saisit erilaisen vastauksen, nyt jäin miettimään että jos se täti sanokin mulle väärin. :)

Me otettiin pohjolasta tuo vauvavakuutus, meillä vuosimaksu on noin 250e. 100 euron omavastuu lääkkeisiin ja lääkärikäynteihin yhteensä vuodessa.

Jätettiin pois joitakin juttuja tosta vakuutuksesta, psykologikäynnit ja saattohoito muistaakseni.

Viime raskaudessa lähdettiin ulkomaille kun oli rv 27 ja olin yhteydessä pohjolaan matkavakuutus asioissa ja silloin virkailija sanoi että mun matkavakuutus ei kata mikäli synnytys lähtisi käyntiin. En tiedä miten kotimaassa mutta näin ainakin ulkomailla. Joten otin silloin sitten vauvalle oman matkavakuutuksen matkan ajaksi joka maksoi muistaakseni jotain 8 euron luokkaa :-D

Olis tarvinnut ottaa Pohjolasta vakuutus vasta nyt! Sais ensimmäisen vuoden kokonaan ilmaiseksi :(
Jos olis ottanut vakuutuksen 27.4 tai sen jälkeen niin terveysselvityksen uusimalla olis myös saanut tuon ilmaisen vuoden.
HÖH!

Syntyvän lapsen vakuutus vuodeksi veloituksetta
Syntyv%E4n%20lapsen%20vakuutus.jpg

Onko perheeseesi tulossa vauva - onneksi olkoon! Ennen vauvan syntymää on luonnollista pohtia tulevaa, kuten vauvan terveyttä raskauden aikana ja syntymän jälkeen. Onneksi voit varautua tulevaan.

Hyödynnä etu!

Etu on voimassa 9.5.2016-31.12.2017 välisenä aikana terveysvakuutuksen ottaneille.

Vakuutusta voi hakea heti, kun rakenneultraäänitutkimus on tehty aina siihen asti kun vauva on syntynyt. Äidin tulee olla laskettuna aikana enintään 45-vuotias. Syntyvän lapsen vakuutusta hakiessa äidin tulee täyttää terveysselvitys OPn verkkopalvelussa ja vakuutuksen myöntäminen ratkaistaan vakuutettavan lapsen äidin terveyden perusteella. Vakuutus astuu voimaan siitä päivästä, kun vanhempi hakee vakuutusta ja on siitä hetkestä lähtien vuoden maksuton. Sen jälkeen vakuutus jatkuu maksullisena. Asiakas voi irtisanoa vakuutuksen milloin tahansa vakuutuskauden aikana. Voit hakea vakuutusta konttorista hankkeen voimassaolon aikana. Vakuutuksen myöntää OP Vakuutus Oy.

#Perheenlisä #Suominousuun

Meille ei odotusajan vauvavakuutusta myöntäneet. Syynä edellisessä raskaudessa olleet raskausmyrkytys ja HELLP

Mä otin ton Pohjolan ilmaisen vuoden (ja sain, kun ei ole mitään sairauksia eikä poikkeavaa enkä ole koskaan polttanut tai kokeillut huumeita yms.). Tosi kiva juttu! Aion kyllä leikata siitä monia juttuja pois seuraavana vuonna, sillä tämä ilmaispaketti on niin laaja, että sen normaali vuosi hinta on lähes 600 euroa, kun taas itse rakentamani paketti oli alle 300.

Ekalle lapselle ei otettu vakuutusta, kun silloin oli tarjolla vain niin kalliita, että olisi todella tarvinut olla erittäin sairas lapsi että vuosimaksuilla pääsisi edes omilleen. Ja eka lapsi onkin ollut niin terve, ettei ekaan kohta kolmeen vuoteen ole ollut edes yhtä korvatulehdusta tai mitään, eli kuluja nolla.

Mulle meidän vakuutusmyyjä (tuttu tosin) soitti pahoitteli et en päässyt mukaan tuohon ilmaisjuttuun kun olin niin ajoissa liikkeellä ja lupas hyvittää sitä jostain muusta vakuutuksesta ens vuonna... Eli kannattaa kysellä vähän perään jos on just ennen tuota kamppanjaa vakuutuksen ostanut.

Hei, ootteko joku hakenu korvauksia nuosta ylimääräisistä äitipolikäynneistä? Mietin, että korvaakohan vakuutusyhtiöt kuinka niitä? Mulla on Pohjolasta vakuutus tälle muksulle, otin jo raskausaikana heti rakenneultran jälkeen.

Hei, ootteko joku hakenu korvauksia nuosta ylimääräisistä äitipolikäynneistä? Mietin, että korvaakohan vakuutusyhtiöt kuinka niitä? Mulla on Pohjolasta vakuutus tälle muksulle, otin jo raskausaikana heti rakenneultran jälkeen.

Mulla Pohjola on korvannu ennenaikaisten supistusten vuoksi käymäni kontrollit äitipolilla :)

Ok hyvä tietää, no mulla olis mm. verenpaineiden vuoksi käyntejä nelisen kappaletta, ja yks käynti oli raskausmyrkytysepäilystä.. Sit kun alotettiin se verenpainelääkitys, niin jostain katoin, että sen lääkityksen ainakin korvais...Ootko Sofien täyttänyt korvaushakemuksen netissä vai? Tarviiko ne mitä liitteitä mukaan? Laskuja käynneistä, epikriisejä lääkärikäynneistä, mitä muuta?

Takaisin