Vauvavakuutus

Aphrael sait kyllä tarinallasi ajatukset liikkeelle. Sillä en meinannut hankkia minkäännäköistä vakuutusta lapselle. (Itsellä ei allergioita yms. -> ei tullut ajatelleeksi senkään takia).

Kuinkahan paljon mahtavat vuosittain maksaa. Hmm. Kai tätä täytyy kysellä... Ja hyvä huomio oli se, että ottaa aluksi vaikka 1-2 vuoden ajaksi jossa vaikeimmat varmaan tulisi esille.
 
Hyvä että tulin lukemaan tätä ketjua! Olin kyllä ajatellut vauvavakuutusta mutta jotenkin mieltänyt sen sellaiseksi hommaksi, mikä hankitaan vasta vauvan syntymän jälkeen. Mutta sehän kannattaakin hankkia varmaan jo nyt! Luulen että Lähitapiolaan menee meidänkin vakuutus, kun kotivakuutus on jo siellä (ja joka pitäisi myöskin päivittää parin kuukauden päästä olevan muuton takia) ja siitä tuntuu täällä olemaan positiivisia kokemuksia.
 
Tuli eilen käytyä hommaamassa vakuutus vauvalle.... Lähitapiolasta otettiin kun siel on kaikki muutkin vakuutukset....
 
Meillä kans vakuutus lähitapiolasta. Tosi kätevä oli ainakin mulle kun olin nuori. Ei tarvinnu tuntitolkulla maata terkkarin käytävällä vaan pääs aina suoraan hoitoon
 
Me hankittiin lapsen vakuutus Pohjolasta, sieltä saatiin ehdottomasti paras tarjous. Noin 250€/vuosi, kun muut tarjoukset olivat 500 euron kieppeillä. Tuohon Pohjolan vakuutukseen ei sisälly kilpaurheilu toisin kuin monilla muilla firmoilla, mutta ajateltiin että se ei ehkä ole pienelle vauvalle tarpeen :wink Hankkii sitten sen "lisäosan" jos lapsen harrastus sitä vaatii.
 
Me otettiin vakuutus Pohjolasta, koska kaikki muutkin vakuutukset on sieltä :)
 
Mekin otettiin Pohjolasta, näppärästi ja nopeaa sai. Mun astma ei onneksi ollut mikään este vakuutukselle.
 
Me päädyttiin myös Pohjolaan, mutta lähinnä sen keskittämisen tuomien etujen vuoksi sekä, koska olen alle 27v. niin saadaa 21% alennusta vakuutuksista. Tosi helppo kysely piti täyttää vain verkossa ja sitten päätös jo tulikin ja vakuutus astui voimaan. Meitä myös tuo OMA SAIRAALA kiinnostaa. Onkohan kellään kokemuksia Pohjolan Omasta Sairaalasta? Ilmeisesti voisi korvata esim Terveystalon tai Mehiläisen ja tiedot lähtevät suoraan sieltä vakuutusyhtiöön..
 
Me otettiin kans pienen selvittelyn jälkeen LähiTapiolasta vakuutus :happy: Sen vaan sanon, et lukekaa tarkkaan vakuutusyhtiöiden ehdot.. Et mitä he oikeasti korvaa ja mitä ei.. Ettei sit tuu jälkeepäin yllätyksenä, jos eivät korvaakkaan..
 
Takaisin
Top