vauvavakuutuksista

Helpotuksen huokauksia täälläpäin..vauvan vakuutuksen varaus maksettunu just :). Ensinhän saatiin kielteinen päätös silmieni lievän taustaretinopatian vuoksi, mutta retinopatian kadottua päätös kääntyi toisinpäin..summa tosin aikamoinen maksaa kerralla (varaus 104,50), mutta kaipa se kannattaa.
 
Mä odottelen kans Turvasta päätöstä, tulis nyt jo pian.
meillä on varausmaksu vain 69€ [8|]jos menee läpi, on aika hintaeroja näköjään.
 
Meidän varausmaksu on yli 250e, mutta se oli vissiinkin sitten jo ekan vuoden koko maksú... [8|]
 
Mirde Aina voi soittaa et onko missä vaiheessa menossa...aluksi ne sanoi et käsittelyssä menee 2-4 viikkoa mut sit loppujen lopuksi päätös tuli 1 päivässä...Mä soitin itse yhtiölle ja kysyin...

Meillä varausmaksu on ekan vuoden´maksu...Eli 469 € maksettava elokuun ekaan mennessä...Kirjallista hyväksyntää en ole kuitenkaan vielä saanut yhtiöltä...
 
Kyllä mäkin lähtisin heti soittelemaan. Meille meni kanssa 1 päivä, kun saimme vastauksen.
 
Mä panin eilen sähköpostia, muttei ole vielä kuulunut mitään. Pe meen konttorilla käymään henk.koht jossei kuulu ennen sitä. Vapaapäivä ja siis aikaa käydä Kelalla sekä iffillä. Muuten ei tunnu ehtivän.. Ärsyttää, että tästäkin tuli ylimääränen stressi... [:@]
 
Soitin eilen iffille. Homma on nyt redi: vakuutus voimassa! [:)]!! Mutta.. mä en oo vielä saanut niitä paperiversioita kotiin enkä ennättänyt palata nettisivuille ajan kanssa: muistaako kukaan äkkiseltään menikö se niin, että koska tämä vakuutus päättyy laskettuna päivänä (!![&:]) niin se EI jatku automaattisesti lapsivakuutuksena?! Mun pitää lukea ne paperit sit huolella... pani vähän..hmm.. ärsyynyttämään. Mitäs jos meneekin yli?!
 
heippuli, ifin vauvavakuutus jatkuu automaattisesti syntymän jälkeenkin, eli ei huolta. Se mistä sun pitää huolehtia on vauvan hetun ilmoittamisesta heti kun sen saat. Sitä varten ne lähettää sulle paperin kotiin. Vauvavakuutus koostuu kahdesta osasta syntymättömän ja vauvan vakuutuksesta 15 ikävuoteen asti. Lapsi vakuutukseen voi vaihtaa sitten jos haluaa..
ja yliaikaiseksi meneminen ei vaikuta asiaan ollenkaan... vakuutus vaan pitää olla otettuna hyvissä ajoin just sen takia että vauva voi koska vaan tulla ulos... eli jo nyt oot vakuutuksella pienen kattanut, tulee se koska hyvänsä.
 
Kiitos asali!!!

Mä sain tänään paperit kotiin, missä sanotaan, että mun asia on yhä "vaiheessa", koska mun terveydentilan tarkistaa lääkäri tms. No, puhelimessa eilen sanottiin, että asia on nyt ok ja nettisivuilla se on mun kansiossa. Eli kai se on ok.. käyn huomenna iffillä vielä myös. Sit tiedän ainakin. [:)]
 
Kaikki on varmasti kunnossa... posti vaan kulkee välillä tosi hitaata.. tuommoset paprut kun tulee kakkosluokan mukana :D mutta hyvä varmistaa niin voi sitten olla rennosti [:D]
 
Soitin tänään Pohjolaan ja sieltä sanottiin, että 2 viikkoa menee vielä ennenkuin käsittelevät mun hakemuksen [:@]   Ärsyttävää, joudun nyt sitten varmuuden vuoksi hakemaan jostain toisestakin yhtiöstä ja toivomaan että jostain yhtiöstä tulen saamaan sen, koska 27.5 tulee jo se 3kk ennen laskettua aikaa täyteen. Ja kuvittelin olleeni ajoissa, kuin n. kk ennen 3kk takarajaa laitoin hakemuksen...
 
Raskauden suhteen ei tosin toistaiseksi ole ollut ongelmia ja ainoastaan allergia/atopia perussairaudet, että luulisi jotain heltiävän. Toki toivoisin ettei vauskilta rajattaisi allergiaa sitten korvattavien ulkopuolelle..
 
 
 
Iffillä käyty: kaikki kunnossa ja vakuutus voimassa. Jatkuu 2kk syntymän jälkeen automaattisesti, jonka aikana pitää toimittaa sotu Iffille. Samalla mahis vaihtaa kattavampaan lapsivakuutukseen tai jatkaa tuolla.
 
Ottiko joku muu tuon Iffin vakuutuksen?

Mä koetin muuttaa sitä netissä siksi lapsivakuutukseksi: sotu on tiedossa, mutten onnistunut!! Onko joku muu tehnyt sen netissä, vai vaatiiko käynnin toimistolla?
 
Takaisin
Top