Vauvatreffit

Pohjanmaa. Tampereelle 315, Turkuun 450km, Jyväskylään 240km. Tampereella opiskeltu ja asuttu monta vuotta, joten sinne kulkua muutenkin välillä. Olis tosi kiva tavata kaikkia. Mielikuvat henkilöistä, jotka täällä juttelee, on jonkinmoiset, mutta varmaan aika kaukana todellisuudesta :)
 
NuNuu älä, mä kuvittelin koko ajan, että Marielilla on punaiset luonnonlaineikkaat hiukset, eikä ilmeisesti nyt ollutkaan:hilarious:
 
Mäki oon kyllä Marielin kuvitellu punapääksi! :D Siis sellainen luonnollinen punainen, ei kirkuvanpurkkipunainen :)
 
Mä asustelen Tampereen ja Turun puolivälissä.

En oo mäkään ollut enää kovin ahkera kirjoittelija, mut lueskelen ja saan paljon vertaistukea :)
 
Mistä ihmeestä tulee mielikuva että mulla olisi punaiset hiukset :p Vaaleat ne on aina olleet, paitsi nyt vanhemmiten alkavat kyllä kääntymään maantien ruskeiksi :sour: Tytöllä vaaleat hiukset tummilla latvoilla, äidillä taitaa olla toisinpäin.. :grin

Treffit kiinnostavat myös jos vain välimatka on sellainen, että viitsii lähteä ja jos tuo tyttö rauhoittuu tuosta matkustajana, juuri nyt ei kauppaa pidemmälle viitsi lähteä ainakaan autolla :wideyed:
 
Mä tajusin eilen, et itse ois matkattava junalla mahdollisille treffeille... Ei o korttia, eikä bussilla voi oikein mennä ilman istuinta. Mies tuskin lähtis kuskiks, ku sais sit mököttää autossa. :)
 
Mä taas oon ajatellu NiBaBan tumma/musta hiuksiseks. :)
Mut harvoin se mielikuva varmaan todellisuutta vastaakaan.
 
Mulle käy kaikki, kunhan ei ouluun asti tarvitse lähteä :D miehen suku on sieltä ja se matka on p u u d u t t a v a n pitkä...
 
Psytyttäisiinkö järkkäämään tämä esim lauantai-päivälle jotta myös työssäkäyvät pääsisi mukaan? :)
 
Minäkin tulin mukaan vasta aika myöhään ja tästä on tullut kuitenkin jotenkin tärkeä foorumi vaikkei ketään tunnekaan :) Tampere olisi ehdotetuista meille varmaan helpoin kun Pohjanmaalla ollaan.
 
Turkuun on meiltä päin 100km enemmän matkaa kun Tampereelle... Tampere, Jyväskylä tai Lahti tältä suunnalta vaihtoehtoja, kauemmas tuskin tulee lähettyy kun yksin joutuu ajelee jos ei tältä suunnalta löydy tammimammaa kimppakyytiin.
 
Tampereelle meiltäkin reilu 100km lyhyempi kuin Turkuun, plus jos junalla tulisi niin huomattavasti vaivattomampaa kulku, Turkuun mennessä kun pitää vaihtaa junaa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Minua kiinnostais kanssa, turkuun ja tampereelle täältä Helsingistä suunnilleen sama matka. Jos jostain syystä lahdessa treffit niin ehdottomasti tullaan, sinne on helppo kulkea junalla :)
 
En todennäköisesti lähde, on ensi kesänä toka lapsi niin pieni, mutta vaikka itse Turun suunnalta, niin Tampere on huomattavasti keskemmällä Suomea.
Turusta autolla matka on tylsä kun ei ole moottoritietä, mutta just jollain junalla vois olla ihan mukavakin matkustaa.
 
Turusta pääsee helposti Tampereelle junalla :) Jos treffit järkätään, niin varmaan lähdetään autolla miehen kanssa ja otetaan hotelli Tampereelta :)
 
Takaisin
Top