Vauvatreffit

Minuu ainakii kiinnostais jos aika ja paikka on sopivat :)
 
Joo siis emmää tätä niinkun aatellu mitenkään alkaa "järjestää", mutta jos yhdessä mietitään :P Loin vaan uuden oman ketjun tälle, kun joku sitä ehdotti.

Mimmonen ois teijän mielestä kiva treffipaikka? Kahville, ravintolaan vai johonkin lastenleikkipaikkaan? Esim. HopLop. Entä vain mammoille ja vauvoille vai lähdetäänkö perheineen? Entä onko toiveita ajankohdasta? :)

Olis kiva nähdä teijät kaikki, tai mahdollisimman moni, kun itselleen ainakin ollut tärkeä ryhmä raskaus-ja vauvaaikana. Eihän tämmöstä vastaavaa tukea saa mistään! Täällä on vieläpä niin hyvä henki! :)
 
Joku lasten leikkipaikka vois olla hyvä :) Jos alkuvuotta miettii ni sillon nää lapset jo kävelee tai opettelee kävelemään ni viihdykettä tarvii olla.

Miusta tuntuu että joukkoon en kuulu kun tulin tänne vasta pojan syntymän jälkeen, joulukuisissa olin raskausajan mut sielläkää ei hirveesti tullu kirjoteltuu ku ei ollu mitää ihmeellistä raskaudessa mistä kirjotella. Mukaan aion silti tuppautua jos mahdollisen tapaamisen ajankohta käy meille. Tää tammikuisten ryhmä on ollu miulle tärkee kun oon opetellu perheellisen elämää tuon ensimmäisen lapsen kanssa..
 
Tottakai kuulut joukkoon, IceQueen! :)
Ei tässä itsekään niin hirveen aktiivisesti o aina tullu kirjoteltuu, mut luettua kyl joka päivä.

Joo, joku leikkipaikka varmaan ois hyvä. Onhan noita hoploppeja ja muita. En o kyl ikinä käyny, et en tiedä onko niissä mitään näin pienille. Moniin paikkoihinhan saa järjestää synttäreitä, ni miksei sellastakin palvelua vois käyttää. Ois sit varattuna oma tila... Tai jotain. :)
 
Jos tampereelle tuutte niin täällä voisi olla tuo kulttuurikeskus rulla aika hyvä paikka! :) se on keskustassa, helppo myös niille jotka julkisilla tulee. siellä on paljon puuhaa ja muuta mukavaa :) kahvillekin pääsee sit viereen johki kahvilaan! :)
 
Täällä ollaan myös mukana! Ja valmiiksi jo Tampereellakin, että uskoisin meille sopivan, kun kotona olen vielä koko ensi vuoden pojan kanssa joka tapauksessa. Tosi kiva idea! :happy:
Minäkin oon aktivoitunut kirjoittelemaan tänne vasta vähän aika sitten, seurannut olen foorumia ihan alkuraskaudesta asti. Niin ihana, kannustava ja vertaistukea antava porukka kyllä. Olis tosi kiva nähdä kaikkia, äitejä ja lapsia.
 
Mistä kaupungeista kiinnostuneet kotoisin? Että jos katsottaisi mikä kaupunki se olisi sopivan matkan päässä kaikista :)
 
No meidän puolivälissä täältä Oulun seudulta katsottuna ois Seinäjoki tai Kuopio tai Jyväskylä. Tai no se 400 km eli yli puolessa välissä. :wink Mutta ei tartte laskea meidän varaan, ku enemmistö sieltä Tampereen ja Turun suunnalta (tai 100-200 km säteeltä) ja meidän osallistuminen tuon matkan vuoksi tammikuussa muutenki hyvin epätodennäköistä. :)
 
Takaisin
Top