Vauvantuoksuista arkea!

Momwoc: näissä vauvoissa on niin monta liikkuvaa osaa jota varoa et ois voinu käydä kelle vaan ☺ vaikka mullekin tää on toinen lapsi niin silti varon aina etten pudota sitä. Kylvyssä etenkin kun vauva on muutenkin liukas.
 
Mä en oo ees ikinä uskaltanu laittaa vauvaa naama alaspäin kylvyssä :eek: saahan sen selän ja pepun pestyä hyvin muutenkin :)
 
Meilla poitsu nyt 8vk ( kohta voi alkaa laskeen kuukausia) kovasti jo poika jokeltelee ja on muutenkin seurallinen. Yöt nukutaan hyvin mut päivällä usein valvotaan ja illasta sit kitistään kun on väsy.

Nyrkkiä jo imetään aikas hyvin ja usein jopa osuu kerrasta oikeeseen osotteeseen ☺
On tää vauva arki niin ihanaa kaikesta väsymyksestä huolimatta ♡ oli jo unohtanu kuinka vaikeeta on lähteä vauvan kans liikkeelle kun tarvii ottaa puolet omaisuudesta mukaan. ton 5v kans kun oli jo helppo lähteä.
 
Mäki olin jo raskausaikana niin helpottunu kun ei tarvinnu esikoisellekkaan ottaa puolta omaisuutta mukaan, parit vaipat vaan käsilaukkuun. Js nyt se rumba on alkanu uudestaan. Mun hoitolaukkukin on aika surkea, kuului siis kunerttiin esikoisen entisiin vaunuihin. Ei mitään taskuja. Noh mut meneehän se, kaikki kamat vaan sit sekasin siellä et saa kaivella :/
 
Mie siirryin jo esikoisen ollessa vielä babe hoitoReppuun, ja nyt ei puhettakaan mistään laukuista :D
 
On kyllä kovin hiljentynyt tää palsta. Vai keskusteleeko kaikki salaisella puolella? :)
 
Mulla ei ainakaan oo ollu aikaa käydä täällä :/ Salaisella puolella en oo.
 
Mulla taas lopahti mielenkiinto foorumiin ihan kokonaan, mutta nyt välillä käyn lueskelemassa joitakin juttuja mitä jaksaa ja viitsii, vähän yritän aktivoitua. Salaisella puolella olen pääasiassa itse pyörinyt pitkän aikaa vallan.
 
Mut poistettiin salaiselta, kun oon käyny vaan lueskelemassa juttuja. .pitäis aktivoitua uudelleen .. :p
 
  • Tykkään
Reaktiot: E
No juu! Tuntu hullulta lukea et muka hiljasta kun oikeesti jää välillä sivuja lukematta kun ei vaan ehdi! :D
 
minä käyn täällä kurkkimassa, muttaku puhelimella on nii vaivalloista kirjottaa
 
Minäkää en puhelimella jaksa kirjotella, varsinki ku tyttö usein sylissä. Nyt nukkuu vieressä ja aukasin oikein koneen :D Mitä muiden arkeen kuuluu? En salaisella puolella oo joten paljon taitaa mennä ohi näitä juttuja.
 
Taidetaan kaikki puhua salaisella puolella, sielä juttua riittää. Täällä ei näytä tulevan kuin viesti silloin tällöin.
 
Arki rullaa kivasti. Vielä imetyksellä mennään, syksyn aikana aletaan maistelemaan soseita. Nukkumis hommat menee aikalailla tissi suussa, pikkuhiljaa täytyis alkaa nukahtamaan jotenkin muutenkin.
 
Takaisin
Top