Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös toinen, oman Kerttunsa menettänyt äiti. Meidän neiti eli 5kk, hänellä todettiin 2kk syntymän jälkeen vakava aineenvaihduntasairaus. Ensi viikolla tulee puoli vuotta kuluneeksi ilman häntä ja nyt vasta tuntuu, että tuska alkaa helpottamaan. Asiaa olen kuitenkin käsitellyt siitä 2kk iästä asti.
Itse koen myös sukulaisten kohtaamiset vaikeina ja niitä välttelenkin. Ystävät ovat olleet paras tuki perheen lisäksi. Esikoinen ja masussa potkiva kuopus ovat olleet korvaamaton henkireikä, ja tuntuu etten olisi tässä ilman heitä. Tänään oli viimeinen käyntini kriisipolilla :)
Miullakin tuli meidän Kertun jälkeen paniikkikohtauksia, joista olen nyt jo päässyt eroon.Meidän pieni enkelimme täyttäisi myös 6.3 vuoden♡ Sain rv34 tietää että vauvallamme on 18trisomia.. seuraavana aamuna tyttäremme kuoli synnytykseen Ikävä vieläkin kova ♡ Kuoleman jälkeen itse olen kärsinyt paniikkihöiriöstä ja tullut kamala kuoleman pelko. Nyt odotan rv11 pikkuista. Ennen tätä oli yksi alkuraskauden keskenmeno. . Nyt toivon todella että saataisiin pieni syliin ♡ Haluaisin niin vielä kerran pikku enkelimme syliin ja vaan katsella häntä.. onneksi raskausajan muistot ja jalan ja kädenjäljet. Hiustupsu ja synnytyksen jälkeinen aika pikkuisen kanssa on aina muistoissa♡