Kerro sitten, miten teillä reagoi noihin, Niranda00!
Mä soitin tänään neuvolaan, ja siellä sanottiin, että koliikkia vaan on, eikä liity rotaan. Mut nehän lupas sillon et viikko rokotteesta tulis vetistä kakkaa ja itkuisuutta, ja niin tulikin, ja on jatkunu siitä asti. Miten tämä sitten nyt yhtäkkiä ei voisi mitenkään liittyä siihen? Tuntuu, että neuvolassa puolustetaan rokotteita ihan henkeen ja vereen. Ja mä aion ne ottaakin, mutta en haluaisi lisää rotaa, jos tämä lapsonen onkin juuri sille yliherkkä, kun on elämä mennyt yhdeksi itkuksi.
Ja tarkennan vielä, että minulla ei ole millään tavalla herkkä lapsi. Ei pelkää mitään ääniä eikä juttuja niin, että alkaisi itkeä. Voi imuroida hänen ympäriltään, kävellä tietyömaan ohi, aivastaa, pudottaa kaukosäätimen lattialle ja ties mitä, niin ei pelkää. Silmät suurenee hetkeksi ja sitten näyttää ajattelevan vain että "jaha, ei sitten sen ihmeempää". Tosi lunki tapaus. Jotkut äänet ja isot liikkeet jopa huvittavat vauvaa, ja saattaa riemuissaan kiljaista. Tämänkin vuoksi olen vähän huolissani tuosta nykyisestä itkuisuudesta, kun on muuten niin reipas.