Päästiin eilen kotihoitoon. Meillä käy siis hoitaja 3 krt / vrk laittamassa antibioottia kanyylin kautta. Kanyyli vaan on pikkuisella jalassa ja toinen tykkää välillä innostuessaa potkutella aika kovasti, niin pelottaa, että se irtoaa. Se irtos saiaalassa jo kerran, kun se oli aikasemmin vauvan päässä. Sit vauva vietiin pois ja kun se palas, se oli ihan surkeena. Sillä oli kolme reikää päässä ja kanyyli sillä kertaa jalassa. En olis kyllä halunnut olla seuraamassa sitä hommaa, mutta tuntui sekin pahalta kun vauva vietiin pois.
Sitten otettiin eilen verikokeet, niin piti olla 3 ihmistä sitä ensinnäkin ottamassa. Yks sanoi, että ei noin pieneltä saa kun kantapäästä, mut toinen halus väkisin yrittää kyynärvarresta. Oli hirveetä katsoa, kun sitä neylaa survottiin eikä se nainen meinannut löytää sitä suonta millään. Lopulta se onnistui mutta verta ei tullut pienestä suonesta tarpeeksi ja jouduttiin kuitenkin ottamaan vielä sieltä kantapäästä. Lauantaina aikasemmin meiltä oli otettu verikoe niin riitti yks nainen, joka niin nätisti yhdellä kertaa otti sen kantapäästä ilman mitään arpomista.
Sit vielä se ultraajakin oli aika tyly nainen. Olin imettämässä kun se tuli niin se oli silleen jaahas nyt pitäis kyllä lopettaa tuo imettäminen. Se ei puhunu mulle sanaakaan koko ultrauksen aikana. Lopuks vaan sanoi, että ei ollut mitään, antoi nipun paperia jolla voi pyyhkiä sen ultrageelin ja käveli ulos huoneesta. Jäin siinä sit ihmettelemään, että mitäs nyt, puenko pojan ja saanko lähteä. Tein sitten lopulta niin.
Huh huh onneks ollan nyt kotona. Hoitajat olivat onneksi mukavia, mutta on tuo kaikki tosi raskasta katsoa vierestä kun omaa pikkuista itketetään. Minusta tuntuu nyt kuitenkin, että olisin kiintynyt poikaani entistä enemmän kaiken jäljeen. Eilen kun minulla oli muutaman tunnin meno, minulle tuli ikävä poikaa sinä aikana. Aikaisemmin en ole vielä tuona aikana poikaa ikävöinyt.