Vauvan vaatteet

Meillä on eisbärchen kaukalolämpöpussi ja froteepintainen vanuhaalari vaaville. En yhtään tiedä riittääkö tuo kotiutumiseen sairaalasta? Tietysti pipon, tumpujen ja jne lisäksi... äp pakkauksen haalaria ajattelin käyttää, niin tarkoitus ei ollu haalaria enää ostaa. Kevättalvelle/keväälle oon haaveillu pop:in windfleeze haalaria, hups ♡ :D
 
Vitsi mä syytän kyllä nyt mammahormooneita tästä ja suuresti! Mul on tullu nyt kauhee tarve saada tulokkaalle joku yltiösöpö kotiintuloasu ja oon nettikaupoissa yrittänyt etsiä sellaista. Ja kyllä tiedän että ei sillä oikeasti ole väliä missä vaatteissa hän kotiin saapuu mut jostain syystä se saa mun korvien välissä nyt koko ajan suuremman merkityksen...ja nälkä vain kasvaa syödessä XD

Tää ajatus on taas niin helppo myydä miehelle kun jotkut kivat ja varmasti tyyriit hepeneet jostain löydän...noooot :)

Kohtalotovereita? :)
 
50-68 on hyvästi vaatetta :cool: eli tännää kahtelin vauvan vaatteet läpi mitä löytyy, n. 4kk romottaneet pahvilaatikossa nii eihä sitä muista! :D nyt ne oottellee pesua kunhan saan ostettua hajusteettomat pesuaineet :) varmaan pitää ikean pusseihin takasi pesun jälkeen tyrkätä jos vauvan huone on vieläki remontti vehkeissä ja pölyssä :D
kyllähä siinä samalla tuli kateltua että mitä laittas vauvalle päälle ku tullaan kotia x) ja varmasti tuun käymään läpi nuo vaatteet uuvelleen miettien tuota samaa :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1410629236514.jpg
    1410629236514.jpg
    54.1 KB · Katsottu: 48
Mä olen kans suunnitellut tuota kotiinlähtö asua :grin Lähinnä mitä päälle laitetaan... en ehkä söpöyttä niinkää vaan yleisesti. Toivottavasti mun Mummi saa villapöksyt ja takin neulottuu siihen mennessä:wink
 
Voi että tykkään Autumn tuosta sienitakista! :) :Heartblue Muutenki jotkut noista uusretroista vaatteista on aivan ihania, varsinki jos eivät ole liian sellaisia "kuosioksennuksia" ja jos värit on sellaiset kauniit kirkkaat perusvärit, eikä mittää babyblueta tai babypinkia...

Minä vieläki mietin ja mietin sitä toppahaalaria ja nyt myös väliin tulevaa villahaalaria, että pitäisköpitäisköpitäiskö sittenki ostaa jotku 56-62 kokoiset sellaiset.... mutta mistä! Haluaisin jonkun ihanan kirkkaanvärisen haalarin, mutta en haluaisi maksaa ittiäni kipiäksi... :oops:
 
Tuo sienitakki on Ristomatti Ratian, maksoi vaan 2 € kirpparilla ja ihan kuin uusi! Mä en siis mitenkään merkkivaatteiden perään ole, mutta tuo kuvio oli vaan niin herkullinen. :p Aika paljon on kyllä eroa kokolapuissa, kun tuo sienitakki on 62 cm ja raitatakki 80 cm ja hirveesti kokoeroa niissä ei ole! Mutta kyllä 62 cm vauveli hukkuisi tuohon sienitakkiin...
 
Takaisin
Top