Vauvan vaatteet, mitä kaikkea tarvitaan?

Meillä ollut Reiman vk ja toppahaalari. Eikä olleet niin kalliita (molemmat uutena ostettu ja vk oli muistaakseni 50€ alennettuna ja toppa kyllä 89€ täyteen hintaan...), kun joihinkin muihin merkkeihin vertaa. Ja kuivana pysynyt ja polvet ehjät, vaikka viime kevät/kesä kontattu vk-haalarissa vielä hiekkapihaa pitkin poikin. :wink Ehkä jopa menevät tälle toiselle lapselle.

Vesipilariarvoa en muista, mut oon kyllä ihmetellyt, et tarvitsisiko edes enempää, kun tää vähempikin riittänyt. Ja muuten muutama äiti sanonut, ettei voi huonolla kelillä pukea moloa/tickettiä/jne., kun menee pilalle, niin ostetaan sen rinnalle joku halvempi rymyhaalari...huoh...
 
Ku mun mielestä toi 89 on jo kallis :D siis siihen nähden, että käyttöikä on yleensä se yksi kausi.
 
Ite oon kokenu hyväks et se päällimmäinen haalari on vähän reilu, ja sitte ihonmyötästä alle, esim se villapuku. Kädet ja varpaat kylmettyy helposti, lauhemmillakin ois melkeen saanu olla vielä käsissä vaikka villatumput kun oli vaan puuvillakarvatumput ja suljetut haalarinhihat. Vaunuissa kanssii huomioida että tulee se kylmyys alhaaltapäin, eli meilläki on lampaantalja pohjalla ja kylmällä vielä makuupussissa laps. Nyt ei oo paukkupakkasilla päästy ulos ollenkaan kun lapsi räkätaudissa..
 
Ja noista haalareista meillä monta eri merkkiä ja kaikki vauvakoot on kyllä ollu senttien mukaan oikein, tosin tuota reimaa meiltä ei löydykkään
 
Tiesin tätä haalaria ostaessa, et menee tälle toiselle vielä :) mun kipurajoilla toi 89 oli, mut eipä löytynyt sesonkiaikaan (yllätys) halvempia. Oon huono etsii käytettyjä....
 
Alkaa olla bodyaika ohitse... Ostan paljon käytettynä, niin ei meinaa tässä koossa enää löytyä kivoja ja käyttökuntoisia. Pitää varmaan hankkia lisää pitkähihaisia paitoja, ne ei varmaan enää nouse koko ajan kainaloihin kun poika tekee jo muutakin kuin vain möllöttää lattialla. Pienempänä ne lukuisat saadut paidat jäikin käyttämättä melkein kokonaan.
 
Joo just sanoin eilen ku vein vaatteita katottavaks myyntiin et niil pienil paidoilla ei tehny kyl mitää ku ne oli aina niskassa..
 
Mieki oon alkanu kattelee alerekeistä paitoja tytölle :) Eilen bongasin näitä tekstipaitoja esim 'isosisko' 'minä itte' jne.. Yks teksti sai mut lähtemään tyhjin käsin siitä kaupasta, se oli 'olen yhtä kaunis kuin äitini'. Siitä tuli jotenki huono fiilis. Ihme ulkonäön vertailua ja korostamista! :eek: oonko ihan pöpi ku vedin herneen nokkaan tollasesta :wacky:

..sitäpaitsi mun mielestä oma lapsi on kauneinta maailmassa:happy:
 
Varhain alkaa ulkonäköasioiden korostaminen, tytöillä varsinkin... Surullista. Miksei sinä paidassa olisi voinut lukea vaikka yhtä fiksu kuin mutsi? Ai niin, koska naisten tärkein tehtävä onkin olla nättejä ja käyttäytyä kivasti, ei niillä aivoilla niin väliä...
 
Takaisin
Top