Vauvan "työnimi"

Meillä ei ole vieläkään mitään nimeä. Ei oikeastaan puhuta edes koko asiasta. Ja jos puhutaan niin se on " se juttu". Elämä vie huomion ihan muualle. Ajateltiin, et lapset saa keksiä nimen, kun on aika kertoa asiasta.
 
Meilläkään ei vielä työnimeä. Pari päivää sitten päähäni pälkähti, että tyypistähän tulee horoskoopiltaan leijona. Aloin maistelemaan Pikkuleijonaa ja Leijonanpentua kunnes havahduin liiallisiin lätkäassosiaatioihin :D Varmasti jokin nimi on tuloillaan, mullakin on herkkyys nimetä kaikkia ja kaikkea.
 
Meillä nimitetään Pötsiksi, mutta mies kyllä viittaa tuolla mun mahaan eikä niinkään vauvaan :D
 
Meillä kutsutaan nimellä, vaikkei edes tiedetä kumpi tulossa. ei koeta että esim.pupunen, masuasukki tms sopis meidän suuhun.
 
Meillä ei ole erikseen nimeä, yleensä puhutaan vaan vauvasta. ajattelin että jossain vaiheessa semmonen muotoutuisi mutta ei ole vielä tullut hyvää nimeä mieleen..
 
Mun mahassa asustaa "tyyppi" ja välillä "heebo" :P
Tänään kutsuin pojaksi kun siksi varmistui :) Nyt voi jo alkaa oikeaa nimeä miettiä!! :)
 
Ei ole nimeä vieläkään. Vauvasta puhutaan ja pikkuisesta äidin masussa. Voi olla, että nimi syntyy nyt viikon päästä, jos sukupuoli selviää. Ja jos ei isosisko keksi niin saatetaan ottaa jo tuleva nimiehdotus käyttöön.
 
Meillä on kans ollu vähän ehkä tylsästi vauva, mut tänään oli ru ja miehen eka ultra alkuraskautta lukuunottamatta (jossa näkyi tyyliin täplä :P mies ei nähny siinä mitään) että jospa sukupuolen varmistuttua keksittäisiin jokin työnimi. Pitääpä mieheltä vähän kysellä asiasta
 
Mä kutsun sitä aina eri nimillä, mitä olen siis miettinyt nimivaihtoehdoiksi, pikkuhiljaa mies alkaa jo tajuamaan kun kuulee "oudon" nimen kenestä on kyse mies kutsuu sitä pikku prinssiksi, vaikka sukupuolta ei vielä tiedetä :wink
 
Meillä mies päätti heti alussa, että tyyppi on Hulk :pmahtaa olla jännää jos tulokas onkin tyttö!! Ei siis näkynyt ru:ssa kumpi hän on. Viimeviikkoina itellä jäänyt tuo Hulk pois (rv18+eteenpäin) koska vauva on nyt niin totta masumelskauksineen. Eikä pienelle vaan sovi Hulk. Rv22+4
 
Meillä ei oikein oo mitään työnimeä, pikkusintistä olen tainnut itse joskus puhua, yleensä vauva on puheessa vaan "toi tuolla" koska edes lapsille ei olla tulevasta vauvasta uskallettu kertoa mun vuotojen takia, kaikki on ollu sitä JOS-otsakkeista tähän asti. Varsinainen nimi on kaikille lapsille päätetty jo odotusaikana, ja sitä on sitte käytetty heti vauvan synnyttyä ja sukupuolen paljastuttua. Ei olla salailtu kasteeseen asti tms.
 
Me ollaan puhuttu ihan vaan vauvasta, mutta mies puhuttelee usein myös eräällä tytön nimellä, jota se yrittää ajaa läpi :hilarious: Meillä siis tosi vahva tyttötunne vaikka ru vielä edessä.
 
Meillä on pikku-ninja :) Nimi tuli siitä kun todella varhaisessa vaiheessa alkoi potkut jo näkymään vatsan läpi ja on niin kova huitoon ja potkiin tuolla masussa, että isäänsä varmaan tulee. Isänsä siis harrastaa Taek-won-doa ja valmentaa 5-8 vuotiaiden pikku-ninja ryhmää. En ihmettelis että tää meidän pikku-ninja kulkis isänsä jalanjälkiä, vielä kun poika on tulossa :wink
 
Nyt kun ultrassa kävi ilmi, että kyseessä onkin poika, niin enää ei mieskään käytä tätä 'haluamaansa tyttönimeä' :grin Nyt se käyttää tiettyjä poikanimiä sen mukaan, mikä on aina sen hetkinen suosikkinimi :hilarious: Mulle se on usein vain vauva tai vauveli.
 
Takaisin
Top