Vauvan "työnimi"

Täällä on vasta 4+2, mutta jos pieni vaan pysyy matkassa, taitaa jäädä tämä työnimi: hiiri :Heartpink
 
Nöpö on meillä tekonimenä tällä kertaa. Esikoinen oli Pöpsönen ja se tekonimi kyllä jäi synnärille, kun aloimme heti tyttöä kutsumaan omalla nimellä (emme siis tieneet kumpi oli tulossa).
 
En ole uskaltanut vielä keksiä mitään nimeä. Ja uskon, että nimi tulee kun on tullakseen, olen mm. nimennyt autoni, puhelimeni ja tiekoneeni, joten eiköhän tällekkin vielä tule se oikea nimi kun on sen aika.

Ehkä osaksi en vielä uskalla nimetä tätä, etten kiinny siihen tai pysty ajattelemaan sitä vielä oikeana tyyppinä josta tulee joskus oikea elävä tyyppi.
 
Autumn, sama juttu, ei oikein vielä oo tajunnu tyypin olemassaoloa! :) Ehkä se on sit "Tyyppi" niin ku täällä joillakin, rakas tyyppi :hug003
 
Meijän pikkuisen yksiössään asuvan kutsuma nimi on sintti ja tulee olemaan varmaan syntymään asti
T. JenniMariia Rv 16+1
 
Mun mielestä se on Kirppu ja mies sanoo sitä välillä "Pikku-Lukeksi" noin niinku Star Wars -teeman mukaan :hilarious:
 
Ei ole vielä mitään. Syntyy tässä ajan kanssa ja viimeistään ekan ultran jälkeen, kun tulee todeksi. Aikaisemmat ovat olleet Möykky ja Emi.
 
Meillä ei, ainakaan vielä, ole mitään työnimeä, pikkuisesta tai vauvanalusta on joskus puhuttu.

Esikoinenkin sai "työnimen" vasta kun sukupuoli selvisi ultrassa, katsotaan, kuinka nyt käy!
 
Meillä ei oikeen vielä oo tekonimee.. Tulee sitten aikanaan. Varmaan ultran jälkeen :)
 
Meillä mies alkoi kutsumaan Tenhopetteriksi joten se taitaa olla meidän "työnimi". Itse en pidä mitenkään hehkeenä mutta tietääpähän ainakin mistä puhutaan. Ja taitaa olla että pienenä toiveena iskällä olisi poika kun niin puhuu jotta olis kiva saada pikku sälli autotalliin kaveriksi :D
 
Eipä oo kyllä mulla/meilläkään vielä kummemmin työnimi iskostunu vaikka Kirpuksi sitä enemmänkin mielessäni aattelen. Tosiaan kaipa se siitä sit :)
 
Sintiksi ollaan nyt vielä sanottu mut ehkä myöhemmin tulee mieleen jotain vähemmän geneeristä :)
 
Takaisin
Top