Vauvan työnimi

Täällä on pähkinän käyttö vähentynyt ja varsinkin espanjaa kun puhutaan niin tää on Pepito tai Pepitin. Nimeksi ei oo tulossa mitään sen suuntaistakaan mutta ollaan jo pari vuotta puhuttu mahdollisesta tulevasta poikavauvasta Pepitona. Sit jos tää sattuiskin olemaan tyttö niin siirrytään varmaan kutsumaan suoraan sit sillä nimellä joka annetaan. Pojankin nimi on päätetty mutta ei nyt osata ihan vielä sillä kutsua vaikka poikaolo onkin tosi vahva.
 
Meillä pikkuinen on ollut alusta asti Hippiäinen:Heartred Mieheni on lintuharrastaja, ja koska Hippiäinen on Suomen pienin (ja ehkä myös söpöin) lintulaji, oli nimi ihan selviö. :)
 
Meillä kaveria kutsutaan nimellä Pikku varustettuna meidän samalla kirjaimella alkavalla sukunimellä.
 
Meidän esikoinen nimesi vauvan Iida-Aadaksi, mutta vanhemmat sitä hieman editoimme ja kutsumanimi on nyt Onni-Aada. Tämä kelpasi myös esikoiselle :) Minulla varsinkin on ollut jo pitkään tunne, että lapsonen on poika. Esikoinen on kylläkin päättänyt, että hän saa pikkusiskon. We'll see :wink
 
Mun mies nimes vauvan potraks, koska sen mielestä mun mahan kasvusta päätellen sieltä on melkolailla potra kaveri tulossa :D
 
Meillä mä itse aloin kutsua tätä masuasukkia Toukkikseksi tai Toukaksi, mutta kun mies ei siitä innostunut, muuttuikin työnimi Kuutiksi - koska oma lempinimeni on Norppa :)
 
Meillä on Hugo :D mies haluaisi sen oikeaksi nimeksi jos on poika mutta minä toruin täysin ja nyt kutsumme Hugoksi :D
 
Meillä tämä kakkonen on tosiaan kulkenut jo aika alusta asti Joulupullana :P Esikoinen oli aikanaan Minikultsi :Heartred Oli niin hassua alkaa kutsumaan vauvaa oikeella nimellä ku oli sitä vaan tottunu tolla työnimellä puhutteleen syntymän jälkeenkin :D Nyt toisen kohdalla kyllä mietitään kaverini vinkistä, että esikolle vois olla helpompi, jos vauvaa puhuttelis heti syntymän jälkeen oikeella nimellään :) Saa nähdä, kuin käy.
 
Meillä mies keksi sen ja maha-asukin nimi on Herne :Heartred

Nyt täytyy sanoa, että meiän esikoinen oli myös työnimeltään Herne :Heartred Tämän hetkinen masuasukki on sit myös isimiehen keksimänä Maantiekiitäjä :)
 
Meillä poika kutsuu masuasukkia Lemmikki nimellä, on siis sitä mieltä, että vauva kastetaan Lemmikiksi :) Minä lähinnä kutsun vauvaksi, joskus myös nimellä Otus.

Mies kutsuu nimellä Gandalf Matias, kun ennenkuin tiedettiin sukupuoli niin vitsailtiin tuleville sisaruksille, että vauvan nimeksi tulee Gandalf Matias :D
 
Takaisin
Top