Vauvan työnimi

Ninni22

Foorumin legenda
Maaliskuunmammat 2016
Lokakuiset 2021
Tänne voi kirjoittaa maha-asukkienne työnimiä jos teillä semmoinen on :)
 
Meilläkään ei vielä oo ennenku varmistuu että kaikki on niinku pitäis.
 
eipä vielä ole työnimeä, tosin esikoisestakaan tullut käytettyä mitään vakiintunutta työnimeä
 
Mä kysyin ukolta yks ilta, et mikäs tän masu-nassikan työnimi sitten olis.. Se oli just puhelimella netissä ja sillä sattui nimi silmiin ja sanoi sen.. Voi ei!! Eihän se mulle sopinut, mut sen jälkeen se vaan on ollut se. Ei voi mitään, ei tunnu muut nimet enää oikeelta..
T: Mamma, jolla masussa Väyrynen

:wink
 
Väyrynen :'D

Edellinen oli mulattirääpäle, joka ei ehkä kuulosta kovin hellältä, mutta oli ihan osuva.

Nykyinen on pähkinä ainakin siihen asti kunnes sukupuolesta saadaan infoa :) Sekä tytön että pojan nimet on jo päätetty, katsotaan sitten muotoutuuko mitään kivaa lempinimeä.
 
Itse sanon vaan pikkuvavvaksi :-*
Semmoisella lässynlässyn äänellä :-D
 
Muokattu viimeksi:
Ei ole mitään nimeä. Ei tainnut olla esikoisenkaan kohdalla. Pitää ehkä kysyä ipanalta myöhemmin että keksiisikö se jonkun hauskan. :) Siis esikoiselta.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä se on nyt mini! Esikoisesta puhuttiin vaan vauvana mutta tää on selkee mini :)
 
Meillä ei oo ollu oikee virallisia työnimiä kellään. puhuteltu vauvasta tai pikkukakkosesta. Tämä on nyt sitte ollu vaan vauva tai kolomonen.
 
Onko uusia kutsumanimiä ilmaantunut? Meidän eka oli Yrjö, tai tuttavallisemmin Ykä. Olisko tämä sitten Yrjö II? Varmaan ekan ultran jälkeen homma konkretisoituu ja työnimikin vakiintuu.
 
Takaisin
Top