Vauvan tarjonta?

Zaralyn

Jostain jotain jo tietävä
Missäs asennossa teidän vauvat köllöttelee ja milläs viikolla menette? Kiinnostaa, koska oma masu mönkijä poikkitilassa vielä ja viikkoja 34 + 1
 
32+6 ja rt täälläkin jo jonkin aikaa. Terkka meinaskin että tuskin se tuosta enää toisin päin kääntyy, ja ihan hyväkin.
 
mulla oli viime neuvolatarkastuksen mukaan rv 31+6 rt?, jäi arvailuksi, mutta terkkarin mukaan sydänäänet kuului vahvempina alavatsalta, mikä voisi viitata rt:n. lääkäri kuulemma varmistaa asian joulukuussa. jos mä saisin osata arvata niin ois rt, koska vauva potkii mua ylöspäin.
 
Heippa,

täällä oli vaavi edellisellä kerralla RT-tarjonnassa, mutta nyt kun kävin tiistaina neuvolassa oli onneton kääntynyt PT-tarjontaan, viikot nyt 32+6.

Toivotaan, että kääntyy, lääkärineuvola 13.12 ja jos silloin vielä PT-tarjonnassa, lähete KYS:iin...
 
Rv 30 saakka ollut RT, mut sanovat sillon ultrassa että vielä voi kääntyä. Nyt rv 31 kohta lopuillaan ja tiedän, että on vielä RT, kun nikottelee päivittäin alapäässä. Aika kauhukuvia ollu, et junnu kääntys vielä, koska kyllä sen varmaan luulis huomaavan jos lapsi kääntyy vatsassa kun alkaa olemaan jo niin iso.
 
Täällä pyöritään vielä melkoisesti. Eilen neuvolassa oli RT (todennäköisesti) mutta on viihtynyt kyllä suurimman osaan aikaa PT:ssa.

Toivotaan että asettuu RT:aan.
 
Täällä Piiperö viihtynyt tosi paljon raivotarjonnassa.. Yhdessä ultrassa muutama viikko sitten oli kääntynyt PT ja olinkin edellisenä päivänä tuntenut, kun se enempi muljahteli tuol masussa.. Mut eipä tuo kauaa PT:ssä viihtynyt, kun taas oli seuraavassa ultrassa RT:hen kääntynyt.  Nyt ollu tosiaan raivotarjonnassa sit jonkin aikaa. Toivottavasti ei enää kääntyiliskään.. :)
 
Saa nähdä kääntyykö tää heppu enää. Veikkaan et ei ole tilaa kääntyä kun samassa asennossa ollut jo pitkään.... 2 viikon päästä sitten vissiin tyksiin kääntöyritykseen jos ei mitään ole tapahtunu. Ensimmäinen käänty jo viikolla 28 ni nyt ressaa tää asento :(
 
Täällä vauva ollut rakenneultran jälkeen jokaisessa neuvolassa ja ultrassa RT:ssä! Ainoastaan kääntyy "akselinsa ympäri" eli välillä selkä oikealla kyljessä ja välillä vasemmalla kyljessä.

Toivottavasti Zaralyn vauveli ymmärtää itse kääntyä raivotarjontaan!
 
Meillä viikkoja nyt 32+3 rt:ssä ollut jo pitkään ja tiistaina neuvolan täti meinas et ois laskeutunu jo. Ei nyt viel tarttis syntyä, ainaki tonne 37viikolle ja mieluiten ens vuoden puolelle.
 
Täällä pikkuinen ollut neuvolakäynneillä RT:ssa syyskuun lopulta asti. Toivottavasti ei enää meinaakaan kääntyä ylösalaisin. Muuten viihtyy enemmän tuossa oikealla tai sitten keskellä.
 
Näähän mahtuu kääntymään vielä käsittääkseni sinne viikolle rv 36 asti.. mut toivotaan tosiaan, että pysyisivät nyt asemissaan, kerran ovat jo noin hyvin asettuneet! :D
 
Mulla on vkot 31+2 ja tuntuu vielä pyörivän ja potkii lähes pelkästään alaspäin (rakko ja suoli saa todellakin tuta...) joten olettaisin että on PT. Ainoa "tieto" kuitenkin on puolivälin ultrasta, jossa sanottiin RT. Sillä hetkellä. Sen jälkeen ei lääkärit tai terkat ole tuosta sanaakaan sanoneet - toivottavasti jossain välissä tarkistavat :)
 
Mulla on sellainen käsitys, että vauva voi kääntyä raivotarjontaan vielä vähän ennen synnytystäkin. Olenkohan väärässä? :)
 
Just kun aattelin lukasta läpi tän palstan, niin alko taas nakutus alhaalla :).. eli rv 32 alko tänään ja RT edelleen ^^, mut minkäs sille mahtaa sitten jos se kääntyy? Luulis et sellasen kuitenkin jo tuntee, eihän se enää mikään pien oo?!
 
Takaisin
Top