Vauvan sukupuoli

Cilmi

Satasella mukana keskusteluissa
Kohtapuolin alkaa olemaan rakenneultran aika, tänne voi sitten kertoa kumpi on tulossa jos haluaa ja ylipäätänsä aikoo kysyä. :) Ja muutenkin keskustella vauvan sukupuolesta tietty!

Itselläni on rakenneultra 15 päivän päästä, ja tänään oli yksi lisäultra (mahakipujen takia tutkittiin). Kasvukipuja ne onneksi vaan on ja vauvalla kaikki hyvin. (;

Sukupuolta myös kysyin ja ultraaja sanoi ettei kovin varmaksi osaa sanoa mutta tytöltä näyttäisi, sanoi että suunnilleen 70% varmuudella.. Itsekin näin näytöstä ja mielestäni näytti aika selvältä hommalta.. Muutenkin ollut kokoajan 100% tyttöfiilis. :D Sanoi ettei kannata tuon perusteella mennä vaaleenpunasia osteleen mutta en voinut vastustaa.. (;

Eihän ne ultrassa sano sukupuolta ellei ole melkeinpä 100% varmoja, vai? En tiedä kuinka varauksella pitäisi suhtautua tuohon ennusteeseen? On vaan niin vaikea pidätellä tätä onnen puuskaa - ei sillä _todellakaan_ ettei poika olisi ihan yhtä tervetullut ja haluttu, mutta sukupuolen tietäminen vaan realisoi tätä asiaa niin paljon, pääsee miettimään nimeä kunnolla, suunnittelemaan hankintoja ym.. (Kyllä te tiedätte! ;))
 
Onnea tyttöuutisista emoticon   voithan sitten vielä kysellä kun se varsinainen rakenneultra tulee :) mä en kyllä nuista varmuuksista osaa sanoo ja varsinkin tyttöennusteet on tietääkseni niitä vähän epävarmempia kun pojalla kuitenkin monesti niin selvästi näkee ne "vehkeet". Esim veljelläni ultraaja oli oikein ympyröinyt sieltä jalkojen välistä, että poika tulee :D
En itse malttaisi enään odottaa, ultra olis 4.4. eli ei siihenkään nyt niin kovin kauaa ole kun muutenkin tuntuu, että viikot menee NIIN nopeasti emoticon 
 
Meillä rakenneultra vasta 14.4. Tuntuu että siihen on niin pitkä aika, kuukausi vielä.
Ollaan miehen kanssa kyllä oltu ihan tyttöfiiliksellä koko ajan, hämmästyn jos siellä
poika näkyykin!
 
Meillä on rakenneultra 31.3.2011 viikoilla 20+6. Poika olo on ollut minulla ja miehellä koko ajan. Yllättyisin suuresti, jos tyttö tulisi.
 
Huomenna PITKÄÄN odotettu rakenneultraemoticon Ensimmäisenä mielessä vaan että kaikki olisi hyvin kun tunnen edelleen niin vähän liikkeitä mahassa. On kuitenkin menossa jo viikot 20+4!! Oletan että istukka on edessä. Onneksi olen ostanut kotiin dopplerin millä saan aina sydänäänet kuulumaan, muutenhan tässä olis tullu hulluks. Pitäis jo suunilleen potkuja tuntea niin jotain pientä olen välillä huomannu mutta niistäkin epävarma. Sukupuoli kiinnostaa kanssa kovasti että toivottavasti selviää!!

Onko kukaan ajatellu mennä 4D ultraan? Se kiinnostais ihan hirveesti kun vielä saisi sen videon ja varmistuisihan se sukupuoli kanssa. Paljon lukenu siitä eroja että mitä maksaa Helsingissä, onko hintansa väärti ja korvaako KELA mitään? Kallista on tietty mutta kauhee hinkuemoticon
 
Me ei aiota sukupuolta selvittää, mukavampi sitten siellä synnytyksessä saada selville :)  Oon vaan jotenkin ihan varma että se on poika kun edellinenkin oli :D  Oon yllättäny itteni mm. sanomalla esikoiselle sylissä että "Älä tallo pikkuveljeä"  <:)
Noista ennusteista.  Tyttösikiöilläkin saattaa olla jalkoväli turvoksissa, joten todennäköisempää on että tyttö diagnosoidaan väärin pojaksi kuin että poika tytöksi.  Näin ollen siis tyttödiagnoosi olisi "varmempi".  Mutta mikään ei siis ole 100prosenttista.
Meillä rakenneultra siis ensi viikolla.  Tavallaan tuntuu että vastahan sitä kävi siinä edellisessä :D
 
Meillä saatiin meidän superpikaisessa rakenneultrassa tyttöveikkaus, mutta koin sen juuri tästä niin pikaisesta tutkimisesta johtuen totaaliseksi veikkaukseksi, etten uskalla siihen vielä luottaa. Vauvalla oli käsi haarovälissä edessä ja lääkäri yhden kerran ehkä noin 10sekunnin verran sitä yritti katsoa yhdestä suunnasta, niin ei nyt tosiaan muodostunut suuri luottamus siihen veikkaukseen.
 
Meillä oli tänään satakunnan keskussairaalassa rakenneultra. Alussa jo pyysin että jos hyvä kuvakulma tulee niin saisikos sukupuolesta arvion, mutta kätilö sanoi ettei anna arviotaan, voi kohdan näyttää meille mistä voi päätellä muttei sano mitään itse kuitenkaan...harmitti hieman...

Saatiin todella hyviä 4d kuvia, joka oli mukava yllätys ja kun jalkojen väliä koitti kuvata niin pikkuinen veti jalat tiukasti yhteen, pienen hetken ehdittiin nähdä 4d jalkojen väliin ja kytllä se selvästi omasta mielestäni ja poika fiiliksistä huolimatta tytöltä vaikutti kun vertaan netissä oleviin tyttöjen ultrakuviin......Mutta sitten heinäkuun lopulla tai elokuun alussa se nähdään..emoticon


 
meillä rakenneultra aprillipäivänä :D ei enää montaa päivää. täpinät on kovat. alkuraskaudessa oli vahva tunne että tyttö tulee, mutta kohtahan se nähdään :> ihanaa kun kohta saa alkaa kiertämään kirppiksiä kun tietää tarkemmin kummalle ostaa vaatteita.

paljonka muuten suunnilleen ne 4D ultraukset maksaa pk-seudulla? ois kyllä varmasti hieno kokemus.
 
sinisiä terveisiä ultrasta! kaikki oli kunnossa ja pieni norsun kärsä näytti Pikkuisella olevan. emoticon
 
Onnea poikauutisista!
Täälä menään vasta 11.4 rakenneultraan ja innolla jo odotan että saadaan jonkinlaista vihiä sukupuolesta. Uskon kovasti että on poika, en tiedä miksi mutta jotenkin vaan tuntuu siltä :) sehän nähdään sitten.
 
Rakenneultra takana. Kaksi kätilöä ultrasi ja molemmat sitä mieltä, että tyttö sieltä olisi tulossa... Tämä mulle suuri yllätys, ku alusta asti ollut ihan varma et poika tulee. Eihän toi nyt varmaa vieläkään ole..

Harmittaa miehen reaktio.. Oli ihan näyttävästi harmissaan tyttöuutisista. Jotenkin itseäkin kirpaisi uutinen, kun tiedän että mies toivoi poikaa. Nooh.. Onhan meillä jo yksi pojanvesseli jo..

Mutta äiti on ihan täpinöissään.. emoticon Oottelen, et pääsen omalle äidilleni kertomaan..emoticon
 
Onnitteluja kaikille!!<3

Meilläkin oli rakenneultra maanantaina ja poika siellä näytti olevan! :)
 
Tyttötyttötyttö! Ihana pieni tytön tylleröinen! Kirjoitinkin jo tuonne maaliskuun mutinoihin, että tyttöä tänään ultrassa povattiin. Mietin etukäteen etten osaa sanoa kumpaa toivoisin, mutta nyt tuntuu että juuri TYTTÖÄ toivonkin! Enkä voi olla hymyilemättä. :)) (Tosin luulen kyllä että ellei ole selkeää mielipidettä, hormonit toimii niin että oikealta tuntuu juuri se kunpi tuleekin - selvisi se sitten näin tai synnärillä).
 
Kävinkin jo tuonne ultriin hehkuttamassa että meille olisi pieni herra tulossa. emoticon
 
Takaisin
Top