Vauvan sukupuoli

Mä oon edellisissä raskauksissa ollut aika alusta asti varma siitä, mikä sielt oli tulossa. Esim. toisesta ovistuntemusten aikaan oltiin miehen kanssa eri paikkakunnilla ja plussatesti jälkeen olin ihan että milloin on muka seksiä harrastettu, pakko olla tyttö kun on niin vanhoilla siittiöillä rakennettu.
Nyt ei oo mitään hajua tai tunnetta 🤷 Pojalle ois kyl nimi, jonka valitsin vuonna 1995...

Tää raskaus tuntuu kyllä näin alkuunsa samalta, kuin viime kerralla, jollon tuli tyttö. Mut en kyl muista oliko se samanlaista myös poikakerralla. Tosin en mä sillon ollu kyl näin väsy.

Kiinnostaiski kuulla onko teillä ollu eroja tai mitä ootte kuullu merkkejä mahollisesta tyttö vs poikaraskaudesta 😁 onhan se jännää huvikseen vähän arvuutella kumpi siellä on 😍
Mulla on kaks ongelmatonta poikaraskautta ja kaks lähes kuolemaan johtanutta (tai siltä ainakin tuntunut) tyttöraskautta joten olen aika sata varma että kun mennään viikkoja eteenpäin niin olosta pystyn kertomaan kumpi on tulossa. Toivon että tällä kertaa ei vetäis ihan sängyn pohjalle moneksi kuukaudeksi koska ois nuo kaksi pientä hoidettavana kotona.
Jos saa toivoa, toivon tyttöä koska tytöt on ollut paljon helpompia vauvoja ja taaperoita kun pojat. Ja meillä on tuo 5kk ikäisenä konttaamaan ja 8kk iässä kävelemään lähtenyt poikataapero edelleen ihan mahdoton (nyt 1v8kk). Että ei kädet ja jalat riitä jos samanlainen elohiiri syntyy. Tyttövauveli 5kk taas on niin suloinen ja tyytyväinen kaikkeen että välillä jopa unohtaa hänen olemassa olon. Ei turhia kitise, nukkuu yöt heräämättä jne. Tuollaisia pitäisi kaikkien vauvojen olla 🤩🥰

Mutta olisipa parasta jos pystyisi pitämään oman uteliaisuuden kurissa ja ei saisikaan tietää ennen syntymää kumpi tulee. Neljässä aiemmassa olen halunnut tietää.

Minäkin haaveilen että malttaisin pitää syntymään asti sukupuolen yllätyksenä, mut mä oon kyllä niin utelias ja malttamaton että tuskin tulee toteutumaan 😅

Takaisin