Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ei olla päästetty vielä halutaanko etukäteis arvaus. Olis joo kiva puhua sisaruksille kumpi tulossa mutta itsellä kerran mennyt sukupuoli veikkaus pieleen vaikka useammin ultrattu.Samaa olen miettinyt, että kiva sitten isosisarustenkin tietää, odotetaanko siskoa vai veljeä. Ja hyvä pointti tuo, että saattaa tahattomastikin saada selville, jos niitä ultrakuvia on tullut jo useampaan kertaan katseltua!
Hei aiotteko muuten pitää jotkin gender reveal partyt?
Juu ei. Ajatuksena ihana niin kuin muutkin vauvajutut mutta toteutus melko mahdotonta näillä resursseilla. En saanut vauvajuhliakaan vaikka sellaiset toivoin esikoisen aikana. Eipä sillä että muutenkaan viihtyisin huomion keskipisteenäHei aiotteko muuten pitää jotkin gender reveal partyt?
Mulla ollut molemmista sukupuolista yhtä kamala olo ja oireet. Oon kyllä lukenut ja kuullut saman mut ei ainakaa omalla kohdalla pidä paikkaansaMe myös aiotaan selvittää, vaikka eihän sillä mitään väliä ole, mutta tuntuu jotenkin konkreettisemmalta koko raskaus kun tietää etukäteen kumpi on tulossa. Pahoinvointia on ollut tässä raskaudessa enemmän kuin edellisessä, se voisi kuulemma tarkoittaa tyttöä?
Ei oo munkaan juttuHei aiotteko muuten pitää jotkin gender reveal partyt?
Joo no näinhän se on, että kaikenlaisia ”perinnetietoja” on mutta eivät kuitenkaan aina pidä paikkansa. Itseasiassa musta on itsestä alkanut jotenkin tuntua että poika olisi kuitenkin tulossa.. joten tiedänpä nyt sitten!Mulla ollut molemmista sukupuolista yhtä kamala olo ja oireet. Oon kyllä lukenut ja kuullut saman mut ei ainakaa omalla kohdalla pidä paikkaansa