Vauvan sukupuoli

Rytökärppä

Jostain jotain jo tietävä
Aiotteko selvittää sukupuolen etukäteen vai pitää yllätyksenä loppuun asti?
Me aiotaan selvittää, vaikka toisaalta yllätys olis ihana. Edellisessä raskaudessa koettiin, että puolison oli helpompi kuvitella vauvaa ja tulevaa sekä alkaa yhteyden luominen häneen kun tiedettiin kumpi saadaan. Tähän vaikutti varmaan, että miehellä oli etukäteen vahvat toive ja tunne sukupuolesta. Noh, ne ei toteutuneet niin ehti näin totutella että tuleekin se toinen. 😄
 
Aiotaan sitä sitten puolivälissä kysyä. Ennestään on molempia ja tulevalla sukupuolella ei ole meille mitään väliä. Mitään hankintoja ei tehdä sukupuolen perusteella, eikä sitä ultran veikkausta niin tosissaan oteta, kerran ei ole pitänyt paikkansa ja meni vaatekaapin sisältö vauvalla uusiksi 😅
 
Kyllä me vähän puhuttiin, että haluttais tietää 😇
 
Me olemme olleet vähän kahden vaiheilla, että selvittääkö vai pitääkö arvoituksena syntymään saakka. Vähän olemme kallistuneet selvittämisen puolelle juuri tuosta syystä, että tuntuu ehkä helpommalta luoda mielessään suhdetta vauvaan, mitä enemmän hänestä tietää. Koen, että jos sukupuolta ei tietäisi etukäteen, vauva saattaisi tuntua raskauden aikana jotenkin "tuntemattomammalta"? En tiedä onko se noin, tämä on ensimmäinen raskauteni 😅
 
Haluaisin kyllä tietää heti kun vain mahdollista, että kumpi sieltä on tulossa 😍 ehkä konkretisoituu meille molemmille vanhemmille sitten vielä paremmin, että siellä ihan oikeasti kypsyy oikea, uusi ihminen 🥹

Selviääkös se sitten siinä parinkymmenen viikon kohdalla? Sekään ei vissiin ihan niin tarkkaa tiedettä ole, ja voi olla että veikkaus meneekin ihan pieleen mutta ei haittaa! Kumpi vain käy kunhan kaikki nyt menisi hyvin ❤️
 
Haluaisin kyllä tietää heti kun vain mahdollista, että kumpi sieltä on tulossa 😍 ehkä konkretisoituu meille molemmille vanhemmille sitten vielä paremmin, että siellä ihan oikeasti kypsyy oikea, uusi ihminen 🥹

Selviääkös se sitten siinä parinkymmenen viikon kohdalla? Sekään ei vissiin ihan niin tarkkaa tiedettä ole, ja voi olla että veikkaus meneekin ihan pieleen mutta ei haittaa! Kumpi vain käy kunhan kaikki nyt menisi hyvin ❤️
Joo siinä 20 viikon jälkeen usein tehdään rakenneultra.
Meillä tosiaan kolmannen lapsen piti ultran mukaan olla tyttö, synnytyksessä sitten yllärinä tulikin poika 😂Harvemmin kai toisinpäin erehdyksiä sattuu, ainakin 2 pojasta on niin selkeästi itsekkin vehkeet erottanut, toisin kun tytön ultrasta en taas itse saanut mitään selvää
 
Meillä taapero esitteli tuossa kunnallisen ultrassa sukukalleuksiaan niin reippaasti, ettei jäänyt epäselväksi että poika tulee. Saatiin kuva jalkopäästä otettuna ja siinä jalat levällään näkyi kaikki. 😂 Mutta toki voi olla useinkin epäselvää jos ei vaan saa hyvää näkymää.
 
Me aiotaan selvittää sukupuoli mahd varhain, nipt-testin yhteydessä. Tämä on meidän molempien toive, sillä koetaan että se auttaa lähentymään & bondaamaan sikiön kanssa varhaisemmassa vaiheessa☺️

Meille tulee myös tosissaan haasteita nimen suhteen, mikäli kyydissä on tyttö. Kahdellekin pojalle olis nimet valmiina, mutta tytön nimi tuottaa hankaluuksia, meillä on niin erilainen nimimaku.🤭
 
Muokattu viimeksi:
Me aiotaan selvittää sukupuoli mahd varhain, nipt-testin yhteydessä. Tämä on meidän molempien toive, sillä koetaan että se auttaa lähentymään & bondaamaan sikiön kanssa varhaisemmassa vaiheessa☺️

Meille tulee myös tosissaan haasteita nimen suhteen, mikäli kyydissä on tyttö. Kahdellekin pojalle olis nimet valmiina, mutta tytön nimi tuottaa hankaluuksia, meillä on niin erilainen nimimaku.🤭
Tytölle tuntuu kyllä olevan vaikeampi keksiä nimeä! En halua että vauvan nimi on sama kuin esim jollain miehen exällä, ja samalla tosi monessa nimessä on jo semmonen ikävä sivumaku jos tiedän jonku sen nimisen, joka on ollut jollain tavalla mulle ilkeä tai muuten vaan kunnon kuspää vaikka nuoruusvuosina 😆
 
Tytölle tuntuu kyllä olevan vaikeampi keksiä nimeä! En halua että vauvan nimi on sama kuin esim jollain miehen exällä, ja samalla tosi monessa nimessä on jo semmonen ikävä sivumaku jos tiedän jonku sen nimisen, joka on ollut jollain tavalla mulle ilkeä tai muuten vaan kunnon kuspää vaikka nuoruusvuosina 😆
Joo! Siis juuri tuo on haastavaa, jos jokin nimi synnyttää tietyn mielleyhtymän. Miehellä just näin. Hänellä lisäksi laaja kaveripiiri ja tuntuu et kaverien puolisot , heidän lapsensa tai omat naiskaverit ovat vieneet kaikki parhaat tyttöjen nimet😂
 
Kyllä halutaan selvittää. Ollaan kaikkien kohdalla kysytty. Asia konkretisoituu itsellekin enemmän.
 
Kyllä selvitetään, osaa sit esikoisellekin puhua et kumpi tulee. Ei myöskään voida olla selvittämättä, ellei molemmat pidettäis silmiä kiinni koko ultran ajan, kun osataan se katsoa itsekin. Lisäksi tehdään varmasti ylimääräistä ultraa itse, niin varmaan joskus rv15 paljastuu jo asia...
 
Halutaan selvittää kumpi sieltä on tulossa, jos vaan näkyy ultrassa. Esikoinen ei rakenneultrassa paljastanu sukupuoltaan vaan elin vahvan poikaolon kanssa synnytystapa arvioon asti, jossa sitten sain varmistuksen pojasta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Aion mennä yksityiselle ultraan rv17 ja koittaa selvittää sukupuolen 😊 Oon kaikista halunnut tietää.
 
Onpa varsin yksimielistä porukkaa tämän suhteen. Itse olen ihan samoilla linjoilla. 😊 Tuntuu helpommalta valmistautua ottamaan vastaan uusi perheenjäsen, kun tietää hänestä edes jotain ennen syntymää.
 
Kyllä selvitetään, osaa sit esikoisellekin puhua et kumpi tulee. Ei myöskään voida olla selvittämättä, ellei molemmat pidettäis silmiä kiinni koko ultran ajan, kun osataan se katsoa itsekin. Lisäksi tehdään varmasti ylimääräistä ultraa itse, niin varmaan joskus rv15 paljastuu jo asia...
Samaa olen miettinyt, että kiva sitten isosisarustenkin tietää, odotetaanko siskoa vai veljeä. Ja hyvä pointti tuo, että saattaa tahattomastikin saada selville, jos niitä ultrakuvia on tullut jo useampaan kertaan katseltua!
 
Vaikka ultralla katsottuna tää ei oo koskaan 100 varma.
Tuttava odotti koko raskauden poikaa (ultrien perusteella). No synnärillä tulikin yllätys kun tyttö tuli.
 
Takaisin
Top