Vauvan sukupuoli

Minulla on ihan poikafiilis. Jotenkin vaan semmoinen tunne että pikkuinen on poika :)
 
Meillä on jo tyttö, joten toisaalta toivon poikaa. Miehellä on entisestä suhteestakin tyttö, joten haluaisi kovasti poikaa. On kuitenkin varma, että tekee vain tyttöjä :) Katsoin huvikseni kiinalaisesta syntymäkalenterista, niin näyttäisi poikaa, lisäksi minulla on jotenkin poika olo, mutta niin oli alussa esikoisestakin. Saas nähdä kumpi ja haluan kyllä tietää ennen synnytystä.
 
Mulla on jotenkin tyttö olo, mutta oon miettinyt että johtuuko vaan siitä kun itse on tyttö ja tuttöjen jutut on tutumpia itselle :)
Kiinalainen kalenteri lupas tyttöä!
 
Ens viikolla ultra, jossa veikkaan että nähdään poikalapsi.

Joko on rakenneultrakuulumisia kerrottavana jollakin? Osuiko tuntemukset oikeaan?
 
Mä en vieläkään tiedä kumpi täällä masussa köllöttelee, mutta alan kallistua sille suunnalle että haluan tietää. Ehdottomasti ehkä haluan... :smiley-angelic008 Ens viikolla voitaisiin kuulemma vilkaista asiaa, siihen mennessä pitää tietää halutaanko jos tilaisuus katsomiselle tulee.
 
Ma en oo oikeastaan edes kysynyt miehen mielipidetta, koska ite haluan tietaa. :grin Mut en ma kylla usko, etta sillakaan on mitaan sita vastaan.
 
Nyt näin unta, jossa minulle kerrottiin että odotan tyttöä. Kuitenkin edelleen poikafiilis. Jommin kummin xD tekis mieli tietää mutta meillä oli tarkoitus pitää asia jännityksessä loppuun asti.... saa nähdä malttaako
 
Heh mä näin ihan samanlaista unta pinguliini viime yönä! :) Mulla on ihan tosi vahva poikaolo mutta näin unta että oltiin rakenneultrassa ja sanottiin että 100 varma tyttö tämä on ja se kuva oli ihan kuin olisi televisiota katsonut ja näin itsekin ettei siellä jalkovälissä mitään näkynyt :p:grin

Meillä rakenneultraan 9 yötä, toivottavasti siellä saadaan asiaan selvyys! :):Heartred
 
Vahan oon kade teille kaikille, meidan tyyppi piti niin tiukasti jalat yhdessa ettei ollut mitaan jakoa.. :grin
 
Oi, jotkut saaneet jo tietää. Itsellä rakenneultra vasta pääsiäisen jälkeen.. Itse en ole jotenkin osannut ajatella, et kumpi voisi olla, mut ehdottomasti halua tietää jos se sukupuoli ultrassa näkyy. Molemmalle sukupuolelle on kyllä jo kivat nimet keksitty :) ..mut mulle käy kumpi vaan, kunhan olisi terve. Esikoinen on tyttö..
 
Tässä näitä lueskelin niin pakko oli tulla kertomaan! Itse enemmän ajattelin tässä raskaudessa odottavani tyttöä, olo oli suht sama kun edellisessä tyttöraskaudesssa. Tosin ei pojistakaan pahemmin eroa ole ollut.. Kuitenkin näin kaksi kertaa unta poikavauvasta. Ajattelin et ehkä unet tietää paremmin :) Ultrassa kuitenkin veikkailtiin siis tyttöä tulevaksi :wink
 
Mun aidille kun kerroin etta tyypilla oli jalat tiukasti yhdessa, niin aiti vastasi etta ei oo kylla ollut meidan suvussa tapana.. :grin
 
Katapultti82, äidilläsi huumorintaju kohdallaan -> respect! (nimimerkillä; huumorintajuttomaan suomalaiseen yleiseen kyynisyyteen kyllästynyt
 
mä näin vähänniinkuin pojan vehkeet neuvolalääkärin ultrassa, tosin lääkäri ei suostunut sitä vahvistamaan koska "koulutus" puuttui. no, ihan näin klinikkaeläintenhoitajan koulutuksen pohjalta voisin aika varmaksi väittää, että odotan poikaa. myls poikafiilis ollut alusta asti. 2.4. rakenneuä, sitten tiedetään varmaksi, jos haarat pysyvät auki :wink
 
Thank god, it is a girl!

Siis eihän sukupuolella mitään merkitystä ole luonteeseen, mutta parasta tässä tapauksessa aktiivisuustasoltaan tulla enemmän siskonsa kuin veljensä kaltaiseksi, jotta äitikin jaksaa kotona pidempään...
 
Meillä kanssa selvis melkoisen varmaksi, että poikaa odotetaan. Mies oli ihan varma tytöstä etukäteen, mutta itelläni ei ollut oikein mitään aavistuksia. Yksi työkaveri "tunnisti" pojan jo np-ultran kuvasta, siis ihan yleisen rakenteen perusteella, mut ei me häntä silloin vielä uskottu :)
 
Kun joutuu kromosomitesteihin, niin suurena plussana siellä on absoluuttinen tieto sukupuolesta, eli poikahan sieltä tulee, vaikka oloistani olisin toisin veikannut. :Heartblue:Heartred
Yksi lause naistenklinikan NIPT testi keskustelusta jäi niin hyvin mieleeni, että ymmärsin kromosomivirheiden vakavuuden ja myös sen, ettei sillä sukupuolella ole niin väliä. "Kromosomivirhe voi olla myös X ja Y kromosomeissa, mutta sillä ei ole niin väliä. Jutellaan siitä sitten jos on tarpeen, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta lapsen terveyteen."
 
Takaisin
Top