Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ollaan pikku hiljaa siirtymässä yksiin päiväuniin. Se onnistuu, jos sattuu nukkumaan tarpeeksi pitkään aamulla ja päivällä ainakin pari tuntia. Nyt kun imetys on lopetettu, niin öisin kuitenkin heräilee sitten itkemään tutin perään eli aina kun tutti on pudonnut suusta ja herää, niin minun täytyy käydä etsimässä se ja laittaa takaisin suuhun. Aina siis jotain. En kuitenkaan vielä halua alkaa vierottaa tutista, kun imetyksen lopettamisesta on vasta niin lyhyt aika.
Yöllä sai ravata kiilaamassa sitä mooooonta kertaa kun tipahti heti kun tyttö liikautti vähän päätään ja sitten alkoi huuto.. Autossa oli toinen ongelmapaikka kun ilman tuttia huusi pää punaisena ja sitä sitten koitti etupenkiltä käsin kiilata milloin milläkin lelulla ja peitolla suuhun ja kun tyttö oppi ottamaan sen itse pois kun piti ihmetellä ja pyöritellä käsissään niin hulluahan se touhu oli.. Jostain syystä ei ole ollut tuttia tytön suuhun ikävä kun sen onneksi sai pois
Oli pari viikkoa sellaista, että tyttö aloitti kitinän ja uninarinan kun itse päästiin nukkumaan ja loppuyö olikin sitten sitä, monta kertaa tunnissa. Tunti-pari unta ja taas herättiin narinaan tai kitinään.. Ennen oli käytössä ohuempi huopa jonka päällä pussilakana, nähtävästi se oli joko liian ohut tai sitten siihen sotkeutuminen harmitti kun koitti kylkeä kääntää sängyssään.. Ostin muhkean vauvanpeiton, joka pysyy päällä vaikka neiti kääntyileekin niin taas nukutaan yöt tosi hyvin
Ei uskaltanut ennen vaihtaa peittoa tuollaiseen kun kaikissa luki ettei suositella alle 1-vuotiaille. Nyt on jo sen verran iso, ettei tarvitse niin pelätä peiton menemistä naamalle ja jäähän tuo ilmavasti vaikka menisikin..