Torakka
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mariel meillä vähän samallalailla. Mies saa tehdä omat ilta puuhat rauhassa kun minä ilta tissittelen pojan kanssa ja laitan pojan nukkuu. Sitten pääsen itse omiin juttuihin niin mies on livahtanut pelaamaan ja joudun itse juoksee kesken juttujen jos poika alkaa huutaa.
päivälläkin jos katsotaan jotain ohjelmaa ja poika alkaa känisee lattialla tai miegen sylissä (maisemat ei vaihdu) nii hyssyttelee vähän mutta ei nosta persustaan sohvasta. Itse sitten kävelen ja seisoskelen tvn edessä poika sylissä että viihtyy.
päivälläkin jos katsotaan jotain ohjelmaa ja poika alkaa känisee lattialla tai miegen sylissä (maisemat ei vaihdu) nii hyssyttelee vähän mutta ei nosta persustaan sohvasta. Itse sitten kävelen ja seisoskelen tvn edessä poika sylissä että viihtyy.
En tajua miten se nukahtaminen voi taas päivisin olla niin vaikeaa?! :banghead: Pari päivää refluksi lääkkeen aloituksesta menikin niin, että huutoa nukuttamishetkellä kesti se puoli minuuttia jos sitäkään, mutta nyt se on taas mennyt siihen, että kun tyttö kitisee väsyneenä ja koittaa nukuttaa niin siinä vaiheessa kun on nukahtamassa (välillä ilman keikutusta ja hytkytystä sylissä) niin alkaa järjetön rimpuileminen ja huuto kun ei vain voi antaa periksi kun pitää taistella unta vastaan.. Ja ne silmät, kun ne eivät vain mene kiinni.. Turhauttavaa koittaa nukuttaa kun toisella on silmät selkosen selällään ja katselee kattolamppuja tai kukkia.. Sitten kun luovuttaa ja laittaa vaikka sitteriin niin väsynyt kitinä alkaa taas.. Ja taas kun ottaa nukutukseen niin ne silmät on auki.. Ja sitä rataa.. Koittanut pitää kättä silmien päällä, silittää sormella otsasta/nenän varresta (se monesti tehoaakin), pitää harsoa silmien päällä jne... Mutta ei..