Vauvan liilkeet

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti Susku_79, 4 tammi 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Susku_79 Aloittelija

Nyt vois jo ruveta kyselemään oletteko tunteneet vauvan liikkeet? Itse viime raskaudessa tunsin ensilikkeet rv14+4.
  2. Peikkonen87 Aloittelija

Itellä on menossa nyt 13+3. Aloin tuntemaan hieman vauvan liikkeitä 13+0. Nyt kun kävimme eilen ultrassa niin vauva liikkui yllättävän paljon. Vauva alkoi kutittamaan mahaa sen jälkeen tosissaan. Tuntuu häijyltä. Varmaan venyttelee siellä. En tiiä miksi mutta nyt ajattelen sitä Alien elokuvan loisena, joka puskee kohta mahasta läpi...
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Hauska Hauska x 3
  3. Gekko Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Oho, olin uskossa että liikkeitä alkaa tuntemaan vasta tyyliin viikolla 16 tai sen jälkeen! Mulla nyt vko 13 menossa, enkä yhtään tunne liikkeitä... mulla tämä myös eka raskaus, joten tajuankohan edes saman tien että miltä ne liikkeet tuntuvat :D
  4. Peikkonen87 Aloittelija

Se varmasti on vauvasta ja itsestään kiinni miltä ja milloin ne tuntuvat. Äitini sanoi että minä tunnuin kuplalta. Itellä on tuntuu tarkemmin kuvailtuna et joku hivelee sisältä päin ja välillä pieni työntävä paine.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Elvi~ Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Eilen illalla tuntui ensimmäisen kerran! :love7 Se oli siis 14+1. Nyt niitä osaa vähän eri tavalla kuulostella, kun odottaa toista.
    • Tykkää Tykkää x 6
  6. Humppanen Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Mulla nyt 13+0, ja yöllä hiljaa maatessani tunsin alavatsassa ihan uutta väreilyä. En tiedä varmaksi, oliko se sikiö, mutta toisaalta kun ultrassa näki miten villisti se siellä liikkui, en yhtään ihmettelisi että kohdussa tai ympäröivissä kudoksissa jotenkin värähtelee. Hurjaa! Joka tapauksessa odotan innolla että, tuntisi "kunnolla" toisen olemassaolon. :)
    • Tykkää Tykkää x 7
  7. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Täällä selvää möyrimistä makuulla ollessa. Yli Viikon verran ollut kuplimisia kun tarkkaan kuulostellut. Nyt ihan selviä möyryjä niinkun muljahtelisi, niin hauskan tuntuista kun esikoista odottaa :)
    14+4
    • Tykkää Tykkää x 7
  8. Triokide Aloittelija Heinämammat 2018

Ekassa raskaudessa tunsin joskus rakenneultran jälkeen eli eiköhän viikkoja ollut yli 20. Toisessa raskaudessa taisin tuntea muutaman viikon aikaisemmin mitä ensimmäisessä. Saa nähdä miten kolmannella kerralla. /12+0
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. elämän ihmeitä Ihastunut foorumiin Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Iltaisin yleensä tuntuu kun talo hiljenee. Ei vielä niitä pieniä hipsutuksia vaan möyrimistä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. kuopus2018 Aloittelija Heinämammat 2018

Mä tunsin liikkeet jo tosi aikasin, rv. 12. Kävin ylimääräisessä ultrassa ennen joulua epämääräisen vuodon vuoksi. Ultrannut lääkäri sanoi, että se on mahdollista, sillä tunsin liikkeet, jotka myös näkyivät näytöllä. Ja kyseessähän on ne epämääräiset liikkeet eivät mitkään selkeet, jotka myös muut pystyvät havaitsemaan.
  11. Elvi~ Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Melkein joka ilta on tuntunut liikkeitä :) Esikoisella tuntui olevan iltavillit aina klo 22 aikaan ja samoihin aikoihin olen taas tuntenut tämän pikkuisen touhuiluja :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Gekko Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Paikallaan istuessa tunsin yhtäkkiä jonkun hassun tuntemuksen mahassa, tuntui ihan erilaiselta kuin mikään muu. Mutta en tiedä sitten että kuvittelenko, jos se kuitenkin oli vaan jotain suoliston toimintaa :D Kovasti haluaisin jo tuntea liikkeet!
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. Minni2016 Rakastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Heinämammat 2018

Täytyy sanoo et nyt kun joka päivä satunnaisesti tuntee toisen liikkeet nii nyt vähäb alkanut hälvetä pelko siihen et onko toinen hengissä :Heartred
    Nyt menossa rv13+1
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Tiiuli Peruskäyttäjä

Jännää miten moni tuntee tosi aikaisin liikkeet, toivottavasti alan itsekin kohta puoliin tuntemaan :love7 Rv 12+6.
  15. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Täällä sama tilanne, nyt alkaa jo luotto löytyä pieneen rakkauspakettiin, että sen saa syliin heinäkuussa :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
  16. Susku_79 Aloittelija

Eilen tuntui eka potku josta olin aivan varma että vauvan. Tänään viikkoja 14+5.
    • Tykkää Tykkää x 4
  17. Adiela Peruskäyttäjä

Mulla eilen tuntu ensimmäisen kerran EHKÄ vauvan liikkeet. Makoilin selällä ja tuntu ihan pieni hipsutus ja niinku joku ois kuplinut mahassa :eek:Eikös joku sitä niin kuvaillut? Ensimmäistä odotan joten ihan varmaksi en kyllä voi sanoa. Mut eiköhän ne siitä pikkuhijaa vahvistu. :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  18. Salmiakkilakritsi Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Täällä ei vieläkään tunnu mitään muuta kun suoliston liikkeitä. Esikoisesta tunsin muistaakseni siinä rv 18 kieppeillä. Nyt menossa rv 16+3 (istukka on kyllä tällä kertaa etuseinämässä)
  19. Safir-03 Uusi käyttäjä

Esikoisesta tunsin hyvin alussa n 12-13 viikoilla. Nyt 15 viikolla ja einmitään tuntemuksia. Välillä tuntuu että onkohan sitä enää raskaana tai onkos itä kuvitellut kaiken. Kyllä on ultrakuva todisteena, että ultrassa käyty tammikuussa ja pieni on siellä. Perjantaina onneksi neuvola ja pääsee ehkä kuulemaan hänet.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  20. palat Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Ihan selviä potkuja tuntuu jo, rv13+6. Harvakseltaan vielä kuitenki. Ekat tuntu 12+0 ja olin epäileväinen voiko olla
    Kolmas lapsi siis tulossa
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu