Vauvan liikkeet

Terveisiä hyppivältä mahalta!  Täällä puolivälin Litmanen antaa monoa jo siihen malliin että potkut näkyy ulkopuolelle :)
 
Täälläkin tänään näkynyt jo ulospäin potkut.. On kyllä selvästi liikkuvampi tapaus kuin isoveljensä.. Mulla etuseinämässä istukka, mutta silti tunnen liikkeet tosi hyvin..
 
Mullakin on istukka etuseinämässä, mutta potkut näkyivät ulospäin heti seuraavana päivänä kun ekan kerran tunsin ne, eli viikolla 18 :) liikkeitä ei tunnu kovin usein, mutta sitäkin vahvempina! :D melkoinen aamuvirkku taitaa meidän pikkujätkä olla. :) aamuyöstä sätkii melkoisesti kun herään vessaan ja sama jatkuu aamulla kun herään.
 
Mullakin on istukka etuseinämässä, mutta potkut näkyivät ulospäin heti seuraavana päivänä kun ekan kerran tunsin ne, eli viikolla 18 :) liikkeitä ei tunnu kovin usein, mutta sitäkin vahvempina! :D melkoinen aamuvirkku taitaa meidän pikkujätkä olla. :) aamuyöstä sätkii melkoisesti kun herään vessaan ja sama jatkuu aamulla kun herään.
 
Mä en ole edelleenkään tuntenut liikkeitä. Tuntuu että jää paljosta paitsi... Voihan olla, että ne vielä alkavat tuntua, mutta ei se nyt paljoa lohduta.

emoticon

Muuten tilaisin semmoisen kotidopplerin että saisi edes sydänääniä kuunnella, mutta kun ne on niin kalliita...
 
Ite oon tuntenu vauvan liikkeet kunnolla vasta tänään, vaikka menosa on jo rv 21+3. Istukka on eesä vaimentamasa liikkeitä. Pieniä hipasuja ja nykimisiä aiemmin, mutta tänään ihan selviä potkuja, jotka tunsi ja jopa näki mahan päältä ku maha oli paljaana. Ihana tunne! Välillä potkut on suuntautunu jonneki virtsarakon suuntaan, mikä taas on tuntunu vähemmän ihanalta... Tosi jännä, miten ne liikkeet on päiväsä niin kovasti voimistuneet.
 
Kcatri:  Voi hyvinkin olla että sun vauva heiluttelee jalkojaan selkääsi päin, silloin niitä liikkeitä ei havaitse niin tehokkaasti kuin mahaan suuntautuvat (ja jos se istukka on vielä vaimentamassa).  Ja toiset lapset vaan liikkuvat muutenkin rauhallisemmin.  Kyllä se juniori alkaa varmasti sielläkin touhuta vielä niin että huomaat!
 
Meillä kans potkut näkyy ulos päin ja ihanaa nyt ku mieskin on päässy selvästi tuntemaan pikkusen liikkeet. Tuntuu kyllä tosi vilkaalta tapaukselta tämä meijän vertti... :)
 
Takaisin
Top