Vauvan liikkeet

Sata varmasti tunsin tänään, kun muffineita tein ja sähkövatkain osui vatsaan, ja sit sieltä ilmoitettiin ettei enempää kiitos :D
 
Jeee piti tulla heti hehkuttamaan kun liikkeitä tuntunu 15+6 asti ja eilen illalla sain kädellekkin pari potkua!!!! [:)] rv 19+ siis [:)]
 
onse kyllä mieletön olo ku tuntee KÄTEEN sen ekan potkun!!..mulla oli itellä aineki sellain fiilis, et ööö, kuvittelinks mä äskeisen, vai tunsinks OIKEESTI?! nyt reilun viikon monotellu kovempaakin käteen, ja pari iltaa sitten huomasin että hittolainen, liikkeethän jo NÄKYY mahasta ;D
 
Meillä oli tänään 21+2 viikolla ensimmäinen kerta kun minä tunsin käteen pojan potkuja ja heti perään sitten mieskin kun revin sen käden tuohon mahalle:)
 
Tänään on onneksi taas tuntunut liikkeitä tässä Euroviisuja katsellessa. Ehdin jo olla ihan tulisilla hiilillä kun mitään varmaa ei tuntunut pariin vuorokauteen. En pystynyt hermoilultani edes nukkumaan kunnolla.

Edelleen tuntuu lähinnä kutittavia hipaisuja, ei mitään oikeita potkuja. Eli niitä odotellessa...
 
Täällä on pari viikkoa tuntunut ja kovemmaksi muuttuvat koko ajan! Selällään kun koittaa nukahtaa alkaa kova rummutus joka kerta. Mieskin tunsi kun laittoi käden masun päälle ja pikkuinen tervehti isäänsä ja potkaisi kovempaa kuin ikinä ennen! Välillä pieni taas rauhoittuu kun jompikumpi pitää kättä siinä masun päällä, miehellä varsinkin on aina todella lämpimät kädet. Ehkä se lämpö rauhoittaa :)

Aluksi liikkeet tuntui lähinnä sivuille mutta nyt on se yksi "vakiopaikka" mihin tömäytellä tuossa navan alla. Pieni myös reagoi jos masua tönäisee tai heiluttaa ja sinne huutelee :D Tuntuu mukavalta että aina halutessaan saa "yhteyden" sinne.

Saapui tuo kesä tänne pohjoseenkin, vihdoin alkaa maa vihertää <3
 
Eka potkuksi laskettava tunnettu täällä eilen! Ensin tuli yksi ja sitten hiljeni. Sitten vähän ajan päästä kolmen sarja. Lopuksi vielä yksi miehen käteen! Luulin että menee vielä viikkoja, mutta eipä mennytkään. Nytkin makailen sohvalla ja odottelen josko tänäänkin saisi tervehdyksen.
 
Reilun viikon tuntunut liikehdintää, minkä osaa jo sanoa vauvan liikkeiksi, eikä vaan ilmavaivoiksi... [:)] Eilen illalla tunsin ekan kerran käteen potkun nukkumaan mennessä, aikas kiva kokemus! Perjantaina jouduin hammaslääkärissä taas käymään ja siellä tyttö hermostui kovasti, ehkä huomasi että äipällä oli veemäinen olo; alkoi potkimaan kovasti.. Ehkä se asentokin siellä on sellainen, että huomaa helpommin vatsan seudun tapahtumat.  Meidän kissaneitikin tykkää kovasti vatsan päällä makoilusta, ehkä sekin tuntee jotain siellä... 
 
Tänään se sitten tapahtui! NÄIN potkun [:)] Oli se hassua kun masu yhtäkkiä kohosi pieneltä alueelta [:D]
 
Liikkeitä tuntunut jo muutaman päivien ajan. Jännä tunne se on ku joku myllertää tuolla masussa. Äsken sain oikein sarjapotkut, voimakkailta tuntuvat päivä päivältä. [:D]
 
Mä oon tuntenut liikkeitä rv 15 asti...kylläkin ihan hentoisia. Nyt ei ole kyllä epäilystäkään liikkeistä, menee kovaa ja vauhdilla [:)] Tänään aamulla isäntäkin malttoi hetken pitää kättä masulla ja sieltä sai kunnon potkut pojaltaan[:)]

Ihanaa kun kaikki alkaa jo pikkuhiljaa tuntemaan liikkeet jo kädelläkin. On tää ihanaa aikaa.

Aurinkoista päivää

Tsuba
 
aWWWW.
mÖykky mÖykkynen <2 potkaisi minua tänään! Semmoinen piiiikkuriikkinen potku vatsaan! Jäin tunnustelemaan masua kohdun oikealta puolelta ja sepä vain jatkoikin potkimistaan. Popom, pom pom poww. Ihan pieniä ilmakuplan tuntuisia potkuja. Ensin ajattelin, että vatsassa menee ilmaa mutta eihän sitä nyt kohdun kohdalla semmoista ole. . Wää <3 . Se on elossa! Se riehuu siellä! Sillä on omat rangaistuslaukauskisat. :D

Tämä tuntuu niin hienolta.
 
Täällä on reilun viikon ajan tuntunut ja näkynyt potkut vatsan päältä ja se on tällä hetkellä maailman paras tunne ja näky! En voi lakata ihastelemasta ja ihmettelemästä sitä, niin mahtavaa se vaan on =) Nyt siis 21+3 <3
 
Nykyään potkut on ihan päivittäisi ja mies tuntee ne myös. Maha hytkyy ajoittain aika rankasti, kun on oikein vilkkaalla päällä [:D] Hyvä niin, että hytkyy niin tietää kaiken olevan kunnossa.
 
On ihanaa seurata miten liikkeet näkyy massussa päälepäinkin.. Mies aina naurahtaa kun maha hytkähtää. Ei käy raskaana ollessa kyllä aika pitkäksi <3
 
ALKUPERÄINEN: Ronkuli

On ihanaa seurata miten liikkeet näkyy massussa päälepäinkin.. Mies aina naurahtaa kun maha hytkähtää. Ei käy raskaana ollessa kyllä aika pitkäksi <3


Itsekkin aina katselen mahaa ja mies ihmettelee, että mitä mä kattelen. Se on vaan niin jännää katella mahan liikehdintää [:)]
 
Juu meilläpäin sama! Mut kyllä se niin on, että ku poikakaveri tulee kotiin jostain (ollut vaikka reissussa) ja alkaa masuasukille puhumaan, niin kummasti alkaa heti potkia, eikä varmasti lopeta, ennekuin sille lopettaa puhumisen hetkeksi :D On se niin ihmeellistä, miten tuolla masussakin jotain kuulee ja kun puheeseen vielä vastataan.. Ihanaa ^^,
 
Minulla oli pari päivää sitten synnytysvalmennus ja toukka rupesi vetämään sellaista rallia että oksat pois. Ilmeisesti ajatteli että kun kätilökin on paikalla ja synnytyshuoneessa ollaan, niin kai täältä pääsee nyt pois [:D]. Pikkasen oli vaikea keskittyä kun maha pomppi ja hytkyi minkä ehti. [:D]
 
Takaisin
Top