Vauvan liikkeet

Täälläkin kunnon liikkeet ja pyörähtelyt alkoi tuntua vasta ihan kunnolla ja päivittäin 19+4. Minulla istukka siis etuseinämässä.
 
On kyllä niin hassun tuntusta kun välillä tuo patukka pyörii ja muksii mahaa. Istukka mullakin edessä.
 
Täälä on alkanut tuntumaan jo hikkakin! :D Hauskan tuntuista jälleen kerran :Heartred
Miten sen hikan tunnistaa? Olis kätevää, kun sais siirrettyä oman suoliston vaikka selkäpuolelle raskauden ajaksi, ei tarttis arvuutella :D
 
Miten sen hikan tunnistaa? Olis kätevää, kun sais siirrettyä oman suoliston vaikka selkäpuolelle raskauden ajaksi, ei tarttis arvuutella :D
Se tuntuu semmoisena tasaisena hypähdyksenä/tökkäisynä, tuntee siis selkeesti, kun tulee sellainen hik... hik.. hik.. hik.. Eikä sitä "tavallista" liikettä, että vähän muljahtaa ja kuplii sieltä täältä ja kohta uudestaan ja taas hetken hiljaista ja sitten taas jotain. :D Kauhean vaikea selittää, osasinkohan nyt selittää kuvaavasti..
 
Se tuntuu semmoisena tasaisena hypähdyksenä/tökkäisynä, tuntee siis selkeesti, kun tulee sellainen hik... hik.. hik.. hik.. Eikä sitä "tavallista" liikettä, että vähän muljahtaa ja kuplii sieltä täältä ja kohta uudestaan ja taas hetken hiljaista ja sitten taas jotain. :D Kauhean vaikea selittää, osasinkohan nyt selittää kuvaavasti..
No jospa mä ton tasasuuden perusteella osaisin päätellä, harvoin kait ne vauvat tosiaan sarjaan iskee :D Nyt on parina päivänä alkanu tuntua liikkeitä siellä täällä, alkuun ne oli vain alhaalla vasemmalla. Ihan äimänä jo siitäkin :)
 
Me oltiin ystävän luona juhlimassa vuoden vaihtumista ja ilta venyi aamun pikkutunneille asti.

Meidän tyllerö oli nähtävästi vain odotellut vuotta 2018, nimittäin aamuyöllä viiden aikoihin kun maattiin jo sängyssä ja tuleva isi höpötteli tytölle ja painoi korvansa kiinni masuun, niin meidän neiti potkaisi niin että molemmat tunsi! ♡ :)
 
Kävin tänään neuvolassa ja kun ruettiin kuuntelee sydänääniä, kertoi neuvolan täti justiinsa meinaavansa kysyä et joks tuntuu vauvan liikkeet päälle päin kun pikku kaveri rupes kunnolla sykkimään ja monottamaan masussa :joyful: ei kuulemma jäänyt epäselväks et tuntuuko liikkeet. Mulla istukka takaseinässä ja vauva majailee pääalaspäin ja aika alhaalla tykkääpi köllötellä.
 
Ei malta iltaisin nukkuma-asentoon vaihtaa, kun pienoisella omat jumppatuokiot käynnissä ja jään vain tunnustelemaan niitä ❤☺️
 
Pitäsköhän huolestua kun on liikettä tuntunu nyt joulun jälkeen vähemmän :sad001 joulun aikoihin jumppas ahkerasti, nyt tuntuu että vaan pari kertaa päivässä tuntuu muutama potkaisu. Rv 22+1... ja tänään vihlo aika pahasti mahaa töissä ollessa.
 
Pitäsköhän huolestua kun on liikettä tuntunu nyt joulun jälkeen vähemmän :sad001 joulun aikoihin jumppas ahkerasti, nyt tuntuu että vaan pari kertaa päivässä tuntuu muutama potkaisu. Rv 22+1... ja tänään vihlo aika pahasti mahaa töissä ollessa.

En usko, että tarvii olla huolissaan. Meilläkin juuri päättyi n.viikon mittainen hiljaisempi jakso. Varmasti kaikki hyvin vaikka parit muljahtelut vain tuntuukin.
Kai pienoisten pitää palautua tuosta joulun ylensyönnistä..
 
Vielä mennään niillä viikoilla kun näillä pienillä on hurjasti tilaa "piiloutua" ja jos vähääkään on istukka tiellä niin liikkeet ei välttämättä tunnu. Kyllä se aika vielä tulee kun pienintäkään liikettä ei voi olla tuntematta:)
 
mulla tuntuu tosi voimakkaasti liikkeet ja monta kertaa päivässä (23+0), näkyy myös ihan selkeästi ulospäin kun mahaa katsoo paljaana. neuvolassa viimeksi tänään hoitaja totesi, että hyvin on vilkas sikiö :grin te, joilla kokemusta aikaisemmista raskauksista; onko paljon liikkunut sikiö ollut vastaava vipeltäjä synnyttyäänkin tai päinvastoin? meille sanottiin että temperamentti näkyisi jo tässä vaiheessa :) "varautukaa juoksemaan perässä" :grin
 
mulla tuntuu tosi voimakkaasti liikkeet ja monta kertaa päivässä (23+0), näkyy myös ihan selkeästi ulospäin kun mahaa katsoo paljaana. neuvolassa viimeksi tänään hoitaja totesi, että hyvin on vilkas sikiö :grin te, joilla kokemusta aikaisemmista raskauksista; onko paljon liikkunut sikiö ollut vastaava vipeltäjä synnyttyäänkin tai päinvastoin? meille sanottiin että temperamentti näkyisi jo tässä vaiheessa :) "varautukaa juoksemaan perässä" :grin
Huh, toivottavasti ei pidä paikkaansa :joyful: Meilläkin on masussa sellainen hulivili että... :rolleyes:
 
Eka mahassa vipeltäjä ja vipellys jatkuu edelleen. Toka masussa rauhallinen ja on oikeasti rauhallinen nyttenkin. Tää kolmas on ollu vielä ihan semi rauhallinen yksilö jolla omat jumppahetkensä.
Meillä isäntä ollu lapsena hyvinkin vilkas niinku poikansakkin nyt ja tyttö kuulema yhtä rauhallinen ku minä pienenä :angelic: tähän ei voi muuta sanoa että lapset ovat yksilöitä :) ja loppujen lopuksi varsin ihania sellaisia.
 
hauska kyllä nähdä ylipäätään muutenkin millaiseksi persoonaksi tyyppi kehittyy :happy: itse olin pienenä tosi energinen, puhuin ja puuhasin kokoajan, nykyään en niinkään :grin mies ollut aina tosi rauhallinen.
 
Takaisin
Top