Vauvan liikkeet

Oon tuntenut hentoja liikkeitä mielestäni rv 15 + alkaen, mutta olin siinä uskossa, että kohtuni on voimakkaasti taaksepäin kallellaan ja istukka edessä etten voisi niitä tuntea.
Eilen ultrassa selvisi kuitenkin ettei noin olekkaan, enää ainakaan.
Nyt on tuntunut liikkeitä tosi paljon kun tietää, että kyllä ne niitä oikeasti on :)
 
Mulla nyt rv 18+3 ja en ole mielestäni kovin selkeästi tunnistanut vielä potkuja. Esikoisesta tunsin ensin sellaisen pienen kuplan puhkaisun tunteen, nyt on ollut lähinnä sellasta, että vatsassa tuntuu jotain muljahtelua. Te, jotka olette jo pidemmällä ja odotatte toista tai kolmatta lasta tai enemmän, niin milloin tunsitte ensimmäisiä liikkeitä ja alkoiko se tällaisella muljahtelulla?
 
Täällä esikoista odottava joka nyt viikoilla 23+0. Minulla alko vaavin liikkeet tuntua joskus 18 viikon alussa. Oli alkuun juuri sellaista muljahtelua tai hipaisuja todella alhaalla vatsalla. Parhaiten tuntui selälleen maate käydessä iltaisin. Ja muutenkin vaavi tuntuu olevan yökukkuja, illalla alkaa ja yölläkin liikutaan vilkkaasti. Päivällä en tunne liikkeitä oikeastaan muulloin kun autolla ajaessa.
 
17 viikolla tuntui ensimmäiset hipsuttelut, sitten oli muutman viikon hiljaisempaa mut nyt tuntuu (21+6 ) jo sen verran hyvin ettei tarvitse enään epäröidä, ihana kun tietää että kaikki hyvin kun potkuja tulee, varsinkin iltaisin ja makuulla selälään tuntee parhaiten. Kuinhan kovaksi nämä potkut vielä tulee :D
 
Täällä tuntuu hyvin jo potkuja. Alkoivat pari viikkoa sitten. Ehdinkin jo niitä odottelemaan tovin, ja sitten kun ne alkoi niin loppua ei olekaan tullut. :D

Mutta hyvä kun potkii, niin tiedän että siellä on hyvät oltavat.

Katotaan, kuinka koviksi potkut kehittyy. Jossain kohtaa alan varmaan kyllästyä tähän melskaamiseen. :D
 
Takaisin
Top