Vauvan liikkeet

Täällä vasta jotain epäilyksiä... rv nyt 14+3
 
Mä oon tuntenu jo 12+3. Tosin mulla neljäs raskaus.. aika lailla tuntuu ku ylös päin potkuttaa.. mulla istukka jotenki takasivuetu-puolella (kyljessä).
 
Mulla äiti kyselee aina et joko tunnen jotain mut ei kyllä tunnu vaikka kuin kuulostelen :D tosin tänään oli nt-ultra ja kätilö sanoikin että ei yleensä vielä tähän aikaan tunnu. Muuttuneet rv tänään 13+1 :D
 
Harmittaa kun esikoinen kyseessä enkä siis osaa tunnistaa mikä on mitäkin. Dopplerilla kuulee että liikkuu tosi paljon koko ajan ja välillä ehkä tunnenkin jotain, mutta en vielä ihan pysty varmaksi sanomaan onko liike vai ei :D
 
Ne on sellaisia paukahduksia. Vähän kuin dopplerin häiriöääniä vaikka laitetta pidetään ihan paikallaan.
 
Ja noista liikkeistä...
Mun dopplerilla ne on semmosia "viuh" "vauh" "tömps" " tumps" etc... :happy:
 
Nyt täälläkin alan voida sanoa että tunnen liikkeitä, oikeastaan jo useamman päivän putkeen. Nyt 15+5

Ja dopplerilla tosiaan syke välillä "karkaa", ja samassa yhteydessä kuuluu tömpsähdys tai muljahdus, miten sitä nyt kuvailis.. Lääkärineuvolassakin teki jotain voltteja, kun lääkärikin sanoi että :"No nyt kääntyi!" :)
 
Noniin nyt tuntuu jo kunnolla :) iltaisin kerkeän kuulostelemaan niin aika villiä menoa on tuolla masussa :Heartred
 
Täällä ei tunnu vielä mitään. Esikoinen kyseessä, niin ehkä pari-kolme viikkoa pitää vielä odotella. Ens viikolla neuvola, ja sitä seuraavalla lääkärineuvola. Sitten voisi ruveta etsiskelemään, mistä sais dopplerin. Nyt on jo rv 16+6, huomenna poksuu viikot.
 
Takaisin
Top