Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja serene
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih mä niin odotan sitä kans et alkais liikkeet tuntuu! Jossain vaiheessa jo luulin tunteneeni, mutta tuskin olivatkaan mitään. Eilen kun ekaa kertaa dopplerilla kuuntelin niin tajusin et se kohtu on vieläkin niin alhaalla! Ja vauva vasta noin hiivapaketin kokoinen niin ihmekään jos en mitään tunne vielä :D Kasvaisi nyt pian isommaksi ❤️
Rv 14+2

Mulle sano ultrassa et tuskin vielä liikkeet tuntuu ja istukkakin on edessä, mut siihen perään sit et ei kyllä kielläkään etten tuntisi..
Mut kyllä nää minimuljahdukset ja hipaisut tuntuu ihan muulta kuin esim. suoliston liikkeiltä.. ja tosiaan niinkuin muut on sanoneet niin kun tietää mitä odottaa niin ne huomaa kyllä. Pikkuinen se siellä hipsuttaa :) <3

Välillä sellasia hipasuja ja muljahteluja, mut aika harvakseltaan.. Entiiä mitä ne on, nyt 11+1 :D

Hipaisuja tuntunut n. viikon ajan, eilen illalla ja tänään aamulla ihan selkeää tökkimistä. Herättyä kun kuuntelin dopplerilla sykettä, tyyppi monotteli samalla, että ei oikeen voi liikkeistä erehtyä kun tuntuu ja kuuluu samaan aikaan :love017

Warheart 13+0

Löhösin tossa hetki sitten sohvalla, ja tunsin selkeää jumppaamista ihan hetken. Lieneekö sitten istukka siirtynyt vähän, mutta kyllä mä nyt melko varma olen, että se oli vauveli mikä siellä muljasi. :)

Täällä ollut muutaman päivän ilman mitään liikettä, vaikka tiedän että vielä näillä viikoilla ne liikkeiden tuntemiset on onnesta kiinni, mutta alkaa silti heti huolettaa :/ vielä about kk niin alkaa olla jo tarpeeksi iso möhkäle että tuntuu joka päivä:)

Mulla on istukka tällä kertaa etuseinässä, joten tietää sitä, ettei liikkeitä tunne niin kuin kahdessa edellisessä raskaudessa. Ekassa oli myös edessä, niin vaimensi kyllä liikkeitä.

12+4

Alkoihan toi sintti liikkumaan, oikein isoja venytyksiä ja sipsuttelua, ihanaa!:)

Joo kyllä ne munkin alamasun hipasut on ollu vauvan liikkeitä ja kovin on voimistuneet :) ihan selkeitä nyt jo :)

Rv 14

Nää ei ole vielä mitään hirveen selkeitä, kerkesi mamma vaan vähän huolestu kun monta päivää kun en tuntenut mitään.
Mulla vasta rv 13+3:)

Nyt ne tuntuu! Eilen ekaa kertaa tunsin töissä kahvipöydässä, ku istuin kädet puuskassa mahaa puristaen. Tänään tunsin taas samassa tilanteessa, ku istuin niin, että kädet ja housut tuotti vähän painetta mahaan. Tuntui kuplalta, mutta erilainen tunne kuin ilmakupla suolistossa. Ekana hämmennyin, että mitäs kummaa mun mahassa tapahtuu, ennen kuin tajusin, että tunsin ekat liikkeet!

Esikoinen vasta tulossa, että vissiin aika aikaisin tuntui. Mutta ultraava kätilö lupaili, että tunnen liikkeet jo varhain, kun istukka niin täydellisesti takaseinämään kiinnittynyt.

Rv 14+5

Ihanaa kun löytyi tällainen ketju, mä olen jo ajatellut että kuvittelen omiani kun viikon verran ajoittain tulee pieniä hipaisuja, kuplimisia ja pikku muljahteluja vatsassa, eiköhän ne oikeasti sitten ole pikkuisen merkkejä itsestään :) Mulla toinen raskaus, edellisestä 6 vuotta aikaa ja kyllähän nuo tuntemukset tutuilta tuntuikin. Lauantaina poksuu rv 13+0. Sydänäänet sain kuuluviin jo rv 9+0 joten pikkuinen ei missään vaiheessa ole hirveästi piileskellyt.

Ihan ku ois tänään aamulla tuntunu jotain liikkeitä. Mulla on semmonen maha ja ruuansulatus, että se ei mee sekasin oikeen mistään, eli ei muljahtele suolisto yleensä muuten vaan. :D Esikoinen kuitenkin kyseessä niin aika aikasessa vaiheessa tuntuu kyllä, jos siis oli vauvan liikkeitä. Oon kyllä jo useemman päivän koittanu levätä sängyllä ja huomioida kaikki tuntemukset, muuten en varmasti ois kiinnittäny tähän mitään huomioo. Mulla on kans kuulemma "todella nätisti" istukka takaseinässä.
Tänään 14+4.

Mäkin olevinaan tunsin jo noin viikko sitten liikkeitä. Olen tottunut mahan ja suolen möyrintään ja se tuntui aivan erilaiselta. Vähän kun joku olis kutittanu. Sen jälkeen ei ole tuntunut mitään. :(

Vilijonkk4 14+4

Oon kans vähän ihmetellyt, kun kauheen vähän tunnen yhtään mitään. En tiä onko siä istukka vähän tiellä, mutta kyllä mä kuopuksen kohdalla taisin tuntee jo hyvin liikkeitä näillä viikoilla..
Rv 14+1

Vili mulla oli kanssa silleen että oli ekojen liikkeiden välillä pari viikkoa, kuukausi päälle niin kyllä saadaan pikku monosta niin että toivois että lopetais jo:) muistan edelleen ton meidän vanhimman lapsen potkut kun se keksi viimeisillä viikoilla että äidin kylkiluut on kivat soittimet, harvinaisen ikävän tuntuista kun joku potkii sisältä päin alinta kylkiluuta, auts!!!:)

Niin tarkennan näistä mun papusen liikkeistä että en kyllä joka ilta saa tästä nauttia, valitettavasti!

Takaisin