Vauvan liikkeet

Meillä myös hyvin vilkasliikkeinen vauveli. Heittelee paljon kuperkeikkoja ja potkii ihan mahdottomasti. Välillä tuntuu muljaukset niinkin pahalta, että oikeen sattuu.
Ja sama juttu ton kanssa, jos joutuu yöllä nousemaan vessaan, ja kun pääsee takasin peiton alle, niin alkaa taas niin kova jumppaaminen ettei nukkumisesta tule mitään.
Rv 32+0
 
Oijoi! Taisin bongata eka kertaa hikan :) pää alaspäin ku tytteli on nii häpyluuhun tuntuu rytmikäs liike :) mietin eka että mitä ihmettä se touhuaa siellä :)
 
Mulla vauva melki koko yön aina ihan rauhallinen ja aamupäivänkin. Pitäiskö huolestua? Muutenki nyt ollu ne suuret jumppatuokiot vähemmällä, vaiks kyl se koko ajan jotain touhuaa. Ei aina vaan tunne muutaku jos laittaa käden mahan päälle.
 
Tytsy voisikohan olla rauhallinen pikkunen tuloillaan... Mitä näitä tyttöjä muistelen niin sama rytmi oli eka 2 kk syntymästä kuin oli masussa:) jos kuitenkin vaavi liikkuu ja touhuaa päivällä niin en huolestuisi:)
 
Mä en tiiä oonko vielä tuntenu hikkaa.. istukka tossa edessä ni muutenki hiljasempina tuntuu liikkeet. Mutta voin kertoo että kyllä silti tuntuu! Varsinki käännökset ja sivuille potkut. Välillä maha tekee semmosta aaltomaista liikettä ku tää asukki siellä pyörii. Eilen oli massu kallellaan toiseen suuntaan, mutta tänään oikee puoli korkeemmalla ja potkii vasemmalle. Tykkää myös istuskella jalat koukussa ja potkii selkään tai alaspäin. Ei oo vielä ollu pääalaspäin kertaakaa mun mielestä,mutta viikkojaki vasta 29+2. :)
 
Musta tuntuu, että mulla taitaa olla masussa rauhallisempi kaveri :) Istukka on edessä, joten sekin kyllä liikkeitä vaimentaa. Liikkeitä tulee kyllä joka päivä säännöllisesti, etten ole ollenkaan huolissani, mutta lueskelen noita teidän kuvailuja jumppasessioista ja masun heilumisista, niin huh!:joyful: Täällä eri meininki! Meillä täällä vaan välillä venytellään ja vähän töpsötellään. Iltaisin nukkumaan mennessä saattaa vähän enemmänkin touhuta, mutta useimmiten kutsun liikehdintää näpertelyksi, kun siltä se lähinnä tuntuu :grin Pari kertaa joskus menneinä viikkoina saattoi myllertää niin ,et tuli vähän etova olo, mutta harvassa nekin. Mieskään ei ole kertaakaan nähnyt mitään kunnon liikehdintää, tuntuu että masussa aina aistitaan milloin joku tarkkailee mahaa ja sit hiljennytään odottamaan, että katsojat ovat tiessään. Itsekin katellessani telkkaria sivusilmällä huomaan, että nyt myllertää, mut aina kun käännän katseen mahaan, niin tuntuu että kaikki liike loppuu... On se ninja! :p

Nyt viikkoja siis 32+0 ja maha on kyllä kiitettävän iso, että on siellä kyllä jonkin näköinen pötkylä myllertämässä! Luulen, että oma lyhyehkö pituuteni ja ruuminrakenteeni tekee sen, ettei "kropan" sisällä oo varaa kasvaa, vaan maha on jo hyvissä ajoin pyrkinyt kasvamaan ulospäin. Siksi ei ole esimerkiksi kertaakaan tuntenut, että pikkunen potkisi esimerkiksi kylkiluita, mitä monet on kertoneet tapahtuvan. :)
 
Äippä sitä mäkin toivon. Sopis oikein hyvin tämmöinen illanvirkku, yöt ja aamut nukkuva tyyppi :D
 
Täällä taitaa olla yhtä vilkas kaveri, kuin isoveli aikoinaan :) liikkuu ihan hirmusesti ja aloittaa aamulla aikasin, joten eipä siinä sitten enää klo 7 jälkeen nukuta...... :wink
 
Mama meilläkin menee yleensä niin, että ku mies lähtee töihin kello 07.00 niin sekä kissat että pikkunen aloittaa riehumisen :grin mä oon ainoa, joka voisi vielä hetken nukkua.

Voimakas pikkuinen tuntuu jo olevan ja oikealta puolelta tykkää venytellä mahaa sekä kylkiluita. Samaa tääkin tekee kuin Hilla siellä, että kunnon riehuminen päällä ja satut kattomaan tai nostat paitaa niin heti hiljenee. Oon yrittänyt saada kuvattuakin tota mahan heilumista, mutta turha toivo :hilarious:
 
Täälläkin on aika rauhallinen tapaus, öisin en tiedä mitä tekee muttei ainakaan häiritse mun unia, yöllä kun herään vessaan saatan tuntea pientä liikehdintää. Ikinä en ole tuntenut että kylkiluita potkii.
 
Tää meidän marakatti on kyllä todella eläväinen tapaus! Tuntuu jatkuvasti liikkeessä olevan... Yötä päivää! Paljon enemmän rellestää kuin siskonsa aikanaan ja vahvempi kun maha heiluu ja hytkyy koko ajan:)
 
Tällä kaverilla on hikka useasti päivässä ja tänään on liikkunut aamusta asti niin että äitiä alkaa jo vähän oksettaa..Aiemmin on poika ottanut lepoa välillä, nyt potkii kuin mikäkin hurjimus.
 
Mulla kans tuttua toi että tulee huono olo, kun vauva oikeen myllertää ja potkii... ei varsinaisesti mihinkään kylkiin tai sillee, mut en tiiä johtuuko siitä,et mä ite olen pieni(siis lyhyt) niin mahassa ei oo kauheesti tilaa heilumiseen...
 
Täälläkin rauhallinen kaveri. Kaiken lisäksi tykkää oleskella lähellä selkärankaa. Sen takia mahallaan makoilu onnistuu edelleen. Illasta yleensä 'herää'
 
Täällä onkin olo helpottanut kylkiluiden osalta ja hiukan rennompi muutenkin olla kiinnittymisen vuoksi. Paitsi kun päästään vauhtiin niin tuntuu että ratkeaa koko jalkoväli ja liikahtaakaan ei uskalla kun painaa liikkeen niin häijysti rakkoa vasten. Samoin valtavat liitoskivut alkoi sen hiukan ennen lantioon painumista.

Liikkeet tosiaan on oikeastaan sellaista paineistettua tasaista myllerrystä, joka alkaa olla todella epämukavaa silti osin kun tuntuvat alaspäin. Eli pää ja kädet saavat aikaan inhottavaa tunnetta lantion seudulla!

Hikkaa on muutamaa kertaa päivässä ja olen myös huomannut että muuten erittäin vilkkaan pojan tyyliin kuuluu päiväksi kahdeksi aina silloin tällöin rauhoittua villeimpien päivien jäljiltä. =)
 
Pitäiskö huolestua? Nyt viikkoja 38+4, muksu yleensä potkunyrkkeilyä harrastaa pitkin päivää, mut nyt, eilen ja tänään liikkeitä ollu todella todella vähän. Oli neuvolakäynti tänään, sykkeet hyvät ja merkkas liikkeiden kohalle perinteisesti "++" mut ei tämä normaalia omasta mielestä ole? :nailbiting: Osaako kukaan sanoa mitään, huolehdinko liikoja? :anyone
 
Takaisin
Top