Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hansunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en tunne vieläkään mitään! Alan kärsimättömäksi :D ! Muutenkin sellainen olo et apua se rakenneultra ei tuu ikinä saati marraskuun loppu :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liikkeet tuntuu nyt jo tosi selvästi, ja ihan varmaan mahan päältäkin, jos joskus ehtisi kokeilla ennen kuin liikkeet taas loppuu. Sinänsä tämä ei ole mitenkään ihmeellistä, kun olen odottanut jo aiemmin ja nyt on menossa kuitenkin 19. viikko, joka kohta taittuu 20:een (!). Silti sitä aina vähän huolestuu, jos menee jonkin aikaa ettei mitään tunnu, mutta kyllä näitä nyt on jo ihan päivittäin.

Mun oli pakko kokeilla keskittyä ihan kunnolla nyt. Menin selälleni ja tökin vähän mahaa, kyllä sieltä kohdun seudusta jotain muksimista tuntui, todella hentoa kuitenkin. Nyt rv 17+2. Mitään en kyllä noin muuten ole tuntenut, pitää oikein keskittyä tunnustelemaan näköjään.

Kirjottelin jo monen monta viikkoa sitten kuinka ajoittain tuntuu vauvan pyörinnät hennosti. Ja kyllähän ne niitä liikkeitä oli, koko ajan ovat jatkuneet ja nyt viime viikon aikana selvästi voimistuneet. Nyt menossa 16+3 ja kyllä vaan joka kerta kun pienen muksauksen saa, lävitseni huokuu iso rakkauden aalto. Kuinka tuo pieni voikin olla jo niin rakas! :Heartpink Muutenkin puuhatessa huomaa jo kuinka vatsa on selvästi kasvusuunnassa :gen014

Mä heräsin viime yönä pariin otteeseen ja ihan älytön mylläys oli käynnissä vatsassa! Hyvä kun sain edes uudelleen unenpäästä kiinni. En tiedä vaikuttaako sitten se että olen ollut tässä parin päivän aikana hieman "kiihtynyt" erään asian vuoksi, ja tietty huominen rakenneultrakin jo jännittää. Tänäänkin on monoa tullut pitkin päivää! Hieman ikäviltä tuntuu ne jotka osuvat virtsarakkoon, muuten on kyllä ihana tuntea miten pikkuinen kasvaa ja voimistuu päivä päivältä. :Heartred

Tänään selällään makaillessani tunsin selviä potkuja ja kun laitoin käden mahalle niin tunsin kädelläkin yhden selvästi <3

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Liikkeet tuntunu täällä rv13 eteepäi. Ultrassa todettiii kohdun olevan hyvin edessä :D nyt rv19 ja muljuu ja liikkuuu entistä kovempaa <3

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Oi että! Makoilin sängyllä ja pikkusella oli iltajumpat menossa. Aattelin et käännyn selällee et jos vaikka joku potku näkyis. Ja niin teki! Ekaa kertaa näin potkun mahan läpi tänään, rv 20+0 <3 <3

Hih, olipas hassua kuulla tänään ultrassa, että istukka on ihan etuseinämässä :) Liikkeet meinaa on tuntunut jo pitkään ihan selvästi, ja viikon verran jo mahan läpikin :D Sykkeetkin kuului jo 8+9 dopplerilla. Kohtu on ihan pinnassa, mut silti oid kuvitellu et tuo istukka enemmän vaimentais :D

Ultrassa kerrottiin mullekkin että istukka on edessä, siksikö siis en oo vielä kunnolla niitä liikkeitä tuntenut? Paitsi eilen kyllä ihan selkeesti joku moukutti pikkasen vatsaa ja isikin tunsi ekan kevyen moukkasun mahan päältä, kun rauhotuttiin tunnustelemaan:love7 rv 19+5

Esikoisesta mullakin oli istukka edessä ja liikkeet tuntu vast puolivälin jälkeen :)

Mie en oo varma, et joko niitä liikkeitä tuntisi. :/ nyt rv 17+5 ja toinen muksu kyseessä. Aina välillä tuntuu sellaista "myllerrystä", mut sit ku koitan rauhoittua oikein tosissaan kuulostelee, niin ei sit mitään! Ekasta tunsin jotain 19+ ja sillon tunsi mun mies kans. Arvailin illalla, voisko tää kupliminen olla sitä. Ultrattu on jo pari kertaa ja istukka näyttäs olevan takana. No mut, eiköhän tässä ehi viel tuntee niitä liikkeitä. :) elättelin vaan toiveita, et nyt vois tuntua aiemmin, ku edellisestä on tuoreessa muistissa.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Täällä alettu myllertää päivittäin, varsinkin iltaisin kun saan esikoisen unille ja pötkötän sängyssä niin jumppa alkaa. Nyt siis 17+5.
Mua ne ei onneks esikoisessa häirinnyt missään vaiheessa, se toi sellaisen turvallisuuden tunteen ja pystyin nukahtamaankin vaikka touhu oli kovimmillaan. Sisko on nyt viikolla 27 ja sanoi ettei saa nukuttua välillä kun vauva sitä potkii ja "häiritsee" ja oli huolissaan et mites sit kymmenen viikon päästä :D

Rv 18+1 enkä voi täysin varmasti vielä sanoa, että tuntemukseni ovat sikiön liikkeitä. Istukka etuseinämässä voi osaltaa pehmentää liikkeitä. Kivasti täällä odotellaan, että voin sanoa varmasti, että nyt se pikkunen siellä myörii. Mieskin on alkanut päivittäin kysymään joko potkii :)

Takaisin