Vauvan liikkeet

En olekaan vähään aikaan tänne kirjoittanut :) Mulla alkoi eilen viikko 26,ja nyt liikeet tuntuu päivittäin ja hyvin,kuten varmaa kuuluukin :) Aloin siinä 20 viikolla tuntemaan liikkeet, ja nyt on meno jo aika kovaa ajoittain :D Reipas poika :P Kyllä se on hauskaa kun näkyy ihan selvästi mahan läpi liikkeet ja maha menee vaan puolelta toiselle :D
 


Fianna kirjoitti:
Huomasin muuten, että Tyyppi innostuu potkimaan kauheasti aina saksan luennoilla. Ilmeisesti tykkää saksan kielestä :)


Täällä sama juttu, mutta venäjän luennoilla! :'D
 
Täällä kanssa tulokkaan liikkeet ovat viime viikkojen aikana vahvistuneet todella selvästi. Nyt välillä on kunnon jytä menossa ja vatsakin saattaa jo heilua potkujen tahdissa. Jokunen päivä sitten vatsassa oli potkunyrkkeilyharjoitukset menossa, ja mua potkittiin alaviistoon oikealle muutaman tunti yhteen menoon. Vatsaa alkoi jo särkeä aika lailla monen meno, eikä tulokas ystävällisistä kehoituksista huolimatta suostunut vaihtamaan suuntaa :) Yritän kuitenkin iloita näistä mukeltelusessioista, sillä sehän vain tarkoittaa, että kaikki on hyvin.

Joku puhui täällä pitkältä työnnöltä tms. tuntuvista liikkeistä, ja minäkin aluksi kuvittelin tuntevani niitä, kunnes nyt tajusin, että perhana, nehän on supistuksia! Luulin siis, että vauva on painautuneena esim. sivuttain, mutta nyt kun se on jo isompi, niin ymmärsin että kyseessähän on koko kohtu, mikä supistaa. Niitä ei onneksi ole ollut kuin ehkä yksi tai maksimissaan kaksi päivässä ja ovat kivuttomia, mutta jatkuvaa oppia on tämä ensiodottajan elämä!

Mulla on istukka edessä vasemmalla, joten kaikki liikkeet tuntuu käytännössä oikealla puolella. Istukka kyllä vaimentaa liikkeitä todella paljon! Supistuksetkin tuntuvat selkeämmin oikealla ja siksi erehdyinkin luulemaan niitä aluksi vauvan liikkeisiin liittyviksi tuntemuksiksi.

Täällä tulokas on kaikkein aktiivisimmillaan aamupäivällä kun istun toimistolla, tai sitten alkuillasta. Olen siis vielä saanut nukuttua yöt ihan hyvin, ja toivottavasti sama rytmi jatkuu vauvaiässäkin!
 
Täällä on pidetty taas lähes tauotta aamusta jumppatuntia. Mutta AINA kun joku olisi koittamassa, liike hiljenee ja kun otan kameran käteen, vaihdan asetuksista videokuvan, niin liike loppuu. Kuinka tuo pieni osaakin? >:D
 
Täälläkin vauvan liikkeet voimistuneet hurjasti nyt vähän ajan sisään. Välillä on jo niin kovia potkuja et ei oikein mukavalle tunnu :D Mutta niinku muutki on tässä sanonu niin pitää nyt nauttia näistä kun nehän vaan kertoo et kaikki on hyvin :)
 
Me huomattiin miehen kanssa eilen, että aina kun soittaa klassista musiikkia, alkaa hirvee nyrkkeily ja potkinta vatsassaPoju tuntui kuitenkin rauhoittuvan Bob Marleyn tahtiin!
 
Täällä poitsulla oli viime yönä ensimmäistä kertaa niin kova meno, ettei tämä mamma nukahtanut ennen kuin vasta klo 4 jälkeen, ja nukkui senkin jälkeen erittäin katkonaisesti... Mutta ei, en valita! <3 ;)
 
Takaisin
Top