Vauvan liikkeet <3

Mä oon tuntenut liikkeitä jo jonkun aikaa ja samoin huoletti kun muutamana päivänä ei tuntunut. Mutta nyt alkaa tuntua enenevissä määrin ja liikkeet alkaa rytmittyä ja usein aamu on rauhallisempaa ja näin iltapäivästä ja illasta tuntuu enemmän. Alkuun vähän mietitytti että onko ne liikkeitä vai ei mutta nyt ei voi kyllä erehtyä, niin metka ja uus tunne se on. Aika huikeeta, konkretisoituu aika hyvin kun ultrakuvat tuntuu musta lähinnä siltä ettei ne voi olla mun mahasta :D

Mä kuvittelin, että mulla kohtu yltää pari sormen leveyttä navan alapuolelle, mutta koko illan ollut tullut potkuja navan yläpuolelle oikealle! Koitin hahmotella makuullani kohdun yläreunaa, ehkä se onkin jo navan korkeudella..? Nyt ärsyttää se neukkutäti, kun ei voinut mitata tuota sf:ää!!!

Minä en ainakaan vielä tunne potkuja (tai sitten ne menee suoliston piikkiin?), mutta koko ajan pidempään kestää tällaiset hipeltelyt. Vähän kuin joku yrittäisi hennosti kutitella :Heartpink Eilen ei tuntunut mitään ennen kello 19, mutta voi olla että en kamalasti ehtinyt kuulostelemaankaan, kun oli kaikenlaista. Tänään alkoi nyt kymmeneltä taas "tanssiaiset".

Mullakaan ei kyllä vielä voi puhua mistään kunnon potkuista. Pientä liikehdintää tuntuu lähinnä aamulla ja illalla. Välissä varmaan vetelee päikkäreitä :) .

Minusta tuntuu, että kaverit ovat aktiivisia aamupäivällä, iltapäivällä ja sitten vielä yöllä.. välissä nukutaan tai muuten vain en tunne liikkeitä. Nyt tuntuvat kyllä jo ihan päivittäin ja välillä voi jopa sanoa, että useampi siellä myllää. :)

Oispa huisia saaha kokea miltä tuntuu, kun masussa möyrii yhtä aikaa kaksi (tai useampi) vauvaa! :grin loppua kohti voi olla melko tukalaa kyllä kun meinaa olla yhdenkin kanssa...:wideyed:

Mun ei viime raskaudessa tarvinnut lopussakaan valvoa yöllä minkään potkujen takia, kun mahassa nukuttiin myös silloin kun itse nukuin :) . Ja hyvin tuo entinen masuasukki yönsä vieläkin nukkuu 1 v 8 kk ikäisenä :D .

Sama täällä. :) Täytyy oikein koputtaa puuta, kun ei vauvat oo valvottanu masussa. Ja hirmu hyvät unenlahjat muksuilla ollu kautta linjan -mitä nyt yösyötöt on oma lukunsa.

Miehen kanssa puhuttiin, että on vähän kateellinen minulle, kun ei voi koskaan tuntea, miltä vauvan liikkeet tuntuvat. Toisaalta, kun yritin niitä kuvailla, hänen alkoi tehdä pahaa, kun ajatteli varmaan mielessään jotain tieteiskauhuleffa.

:grin:grin

Mä oon joskus koittanut jollekin selittää miltä vauvan liikkeet tuntuu. Paras vertaus mihin oon sitä verrannut on, että jos joki potkii autossa sen penkin selkänojaa, jolla istut. Esim. bussissa joskus joku pitkäkoipinen takana istuja työntää polvillaan selkänojaa. Siinä on vähän samanlaista tunnetta...:rolleyes: TAVALLAAN.

Nyt vielä potkut tuntuu siltä kuin saisi sisäpuolelta luunapin vatsanahkaan :joyful:

Joo mullakin just ehkä tota perunoiden kiehumista vaan..
Oon kyllä monesti miehelle sanonut että voi sitä raukkaa, kun ei voi koskaan kokea toista ihmiselämää sisällään. Ja mulle tuli synnytyksen jälkeen ihan ikävä sitä, että mun sisällä asui joku toinenkin..

Mulla tuntuu siltä kun joku tökkis etusormella (ehkä miehen etusormi :D) sisältäpäin :D

Mua ahdistaa, kun en joka päivä tunne liikkeitä. Sitten alan jo epäröimään, että oliko ne aikaisemmat tuntemukset potkuja. Äääääää. Alkaisi nyt vaan potkimaan niin paljon ettei tarvitsisi stressata kun ei tunne mitään!

Nyt tuntuu jo päivittäin liikettä ja mieskin tunsi eilen illalla kädellä ekat!! Hirmuna riehutaan siellä vasemmalla puolen kun minä istun tai makaan ja ihan mihi aikaa vaa päivästä :D sit tuntuu et riehuu myös sillon ku pojat jotai huutaa, vaik ei se taija vielä ääniä kuulla? :) mut silti! :D

Mun on kyllä pakko sanoa etten tiiä onko nuo liikkeitä jotka tunnen. Harmittaa oikeastaan :( Odotan sitä tunnetta niiiiiin paljon. Ultrassa sanottiin että voi mennä tosi pitkään ennen kuin tunnen, kun istukka on edessä vaimentamassa.

Mullaki istukka etuseinässä vissii ku tullee kokoajan se istukan kohina päälle ku koittaa saada sydänääniä kuuluun...kyllä ne liikkeet sieltä tullee ja lopussa jo toivot ettei tuntis ku tuntuu että se läpi tullee :D

Takaisin