Vauvan liikkeet <3

Iltasin ku sohvalla köllöttää ja töllöö katselee tuntuu bileet mahassa. Tää vauva onkin ajoissa jo kunnolla liikkeessä. Eilen mieskin tunsi liikkeet. Alkaa liikkeet tuntua jo masun läpikin.

Mites ensimmäistä oottavilla, onko teillä vielä selviä liikkeitä? Mää oon tuntenu sillon tällön ja olin jo ihan varma, mutta nyt taas en oo tuntenut joten on tullu mieleen että oonko es tuntenu mitään ollenkaan .. semmonen epätodellinen olo koko liikkeistä :D

Sama täällä susssu, epätodellinen olo iskee välillä, että kuvittelenko mä vaan nää liikkeet. Mut kyllä mä luulen, että nämä alavatsassa tuntuvat kevyet muljahdukset on potkuja tai muita liikkeitä, koska en mä keksi mitään muutakaan mitä ne vois olla! Ja hoitaja sanoi sydänääniä kuunnellessaan eilen, että sen verran kovin liikkuu ja potkii anturiin, että jos et nyt tunne liikkeitä niin ihan kohta tunnet kyllä. Että niitä selkeämpiä liikkeitä ja monotuksia odotellessa. :) :Heartred

Oon kans kauheen epävarma kaverin liikkeistä, mut uskon kyl jo lähes päivittäin tuntevani :) Varsinkin jos tehny jotain vähän raskaanpaa no johan tökkii :D

Sussssu: Välillä on tosiaan sellainen oli kuin pienet hiiren tassut rymistelisivät menemään. Ei pysy ihan täysin yhdessä kohtaa, joten olen tulkinnut liikkeeksi. Toisinaan on kyllä sellaisia sipaisuja ja pikku muljautuksia joista ei ihan ole niin varma, mutta niillä tämä alkoi, joten eiköhän ole samaa sarjaa. Nyt vähän päälle viikon ollut. Ei mitenkään jatkuvasti mutta kerran-pari päivässä.

Susssu, en oo yhtään varma liikkeistä. Jotain aina välillä tuntuu, mut menee niin nopeasti ohi et ei kerkee tajuaa koko juttua. Innolla ootan et koska tuntuu ihan sata varmasti! :)

Nyt on surettanut kun masussa ollu hiljaista muutaman päivän... :( Oiskohan tän kuun alusta saakka pystyny lähes päivittäin jotain potkuja/liikehdintää tuntemaan. No, kaippa taas pian alkaa se riehuminen sielä :D

Miä mietin, että oliskohan tuo napero ollu välillä toisin päin kun viime viikolla tuntu ihan selkeitä potkuja tuossa oikeella puolella vähän navan alapuolella ja nyt parina päivänä enempi vasemmalla alavatsalla paljon hennompia. Tänään kuitenki taas tossa oikeella ylempänä kunnon muksauksia.

Näillä viikoilla vauvat mahtuu pyörimään ympäri ihan miten päin vaan ja vvarmasti liikkuvatkin :) täälläkin potkuja tulee milloin minnekin, joskin useimmiten tuntuu köllivän vasemmassa laidassa.

Mulla taitaa enempi kölliä oikealla puolella, siellä useimmin tuntuu. :) Alko liikehdintä, kun lenkin jälkeen istahdin sohvalle.

:bored:Minulla huomenna tasan 20 viikkoa täynnä ja edelleenkään en ole varma liikkeistä.Välillä olen tuntevinani pieniä tökkäisyjä,mutta ensikertalaisena vaikea tietää.Minulla on kyllä kohtu taaksepäin kallellaan niin ilmeisesti voi vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen.Tai sitten en vain osaa erottaa ilmakuplia ja vauvan touhuja toisistaan...

Mulla ei välttämättä joka päivä tunnu mitään. Ja hyvin pientä jos jotain tuntuu joskus. Ja oon tuntenut ainoastaan oikealla puolella alavatsalla noita pieniä liikkeitä. Lääkäri mulle sanoi, että ois taaksepäin kallistunut kohtu, ja synnytyskertomukseen taas on kohdusta kirjoitettu synnytyksen jälkeen, että aavistuksen vasemmalle kallistunut.. mitä ikinä se sitten tarkoittaakin..

Aamulla oli vasemmalla puolella kova kohta, joka hetken silittelyn jälkeen lähti käden alta pois <3 iiks! Pottu siellä kölli ja siirty muualle ku mamma ei anna rauhassa nukkua :D

Minillä on vissiin liikuntapäivä menossa. Koko päivän potkutellut ja pyörinyt :) mukspoks <3

Oottelen innolla tämän illan potkutempausta :D oon menossa justiinsa uimahallille valmentamaan uimareitani, voi olla mielenkiintosta lapsilla olla altaassa ko ilmeilen reunalla "tyhjästä" :D

Onpa alkanu tulla yhtäkkiä kovia potkuja!:wideyed: Oikein kunnon tumauksia! Jos kohtu olis ylempänä niin saattais olla chancet jopa nähdä ne ulospäin. Mutta kun niitä tulee milloin sattuu niin ei viitti ees kauaa mahaa tuijotella kerrallaan:laughing002

Takaisin